۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
حاشیه‌های کنسرت رضا یزدانی؛

پیکان‌سواری رضا یزدانی در برج میلاد +تصاویر

شب گذشته کنسرت موسیقی رضا یزدانی خواننده کشورمان در مرکز همایش‌های برج میلاد در دو سانس برگزار شد.
کد خبر : ۲۱۹۰۵۳
صراط: شب گذشته کنسرت موسیقی رضا یزدانی خواننده راک در مرکز همایش‌های برج میلاد در دو سانس برگزار شد.
 
در این مراسم رضا یزدانی آهنگ‌های سلول شخصی، کوچه ملی، کجا گمت کردم، سیگار پشت سیگار، تهران تهران، دیوونه، فقط یه کمی چای واسه من بریز، سمت هیچ، جاده چالوس، کی فکرشو می‌کرد و خلیج فارس را در حضور مردم اجرا کرد.
 
در این اجرا هنرمندانی چون امین زندگانی، سام قریبیان، هومن سیدی، لاله اسکندیآ الیکا عبدالرزاق، میلاد کی‌مرام شرکت داشتند.


یزدانی در این اجرا نوستالژی‌های قدیمی خودش را تکرار کرد و ماکتی از یک پیکان را روی صحنه قرار داده بود که جالب توجه بود. آهنگ‌های تهران تهران و کوچه ملی نیز که هر دو برای فیلم‌های سینمایی با همین عنوان است نیز در این راستا خوانده شد که با استقبال مواجه شد.
 
آغازگر این کسنرت آهنگ سلول شخصی از آلبوم جدید یزدانی بود که بعد از این اجرا از اندیشه فولادوند نیز تشکر کرد.
 
رضا یزدانی بعد از اجرای قطعه اول گفت: در این برنامه شش آهنگ جدید از آلبوم جدیدم را اجرا می‌گفنم و 12 آهنگ هم از آلبوم‌های قدیمی را اجرا می‌کنم که انتخاب آن نیز طبق نظرسنجی‌ در اینستاگرام انجام شده بود.
 
وی بعد از اجرای یک آهنگ از پژمان جعفری نوازنده فولوت گروهش تشکر کرد و گفت ترک‌های وی حدودا به عدد 140 رسیده است.
 
یزدانی بعد از اجرای آهنگ به درخواست تماشاگران از مهمانان ویژه خود تشکر کرد. همچنین به صورت ویژه از همسر و فرزندش تشکر کرد که در این اجرا حضور داشتند.
 
در حین اجرا برنامه نظرسنجی پیامکی روی نمایشگر سالن نشان داده شده بود و از مردم خواسته بود که بهترین آهنگ آلبوم وی را انتخاب کنند.
 
وی در حین اجرای یکی از آهنگ‌ها یادی از فرامرز قریبان و مسعود کیمیایی کرد.
 
آخرین اجرای کنسرت یزدانی طبق روال آهنگ خلیج فارس بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت و همه سالن آن را همراه با خواننده اجرا می کردند.
منبع: فارس
برچسب ها: کنسرت رضا یزدانی