۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

نجات خانواده 7نفری از حادثه گاز گرفتگی

مسئول پایگاه اورژانس 115 شهرستان خمینی شهر گفت: با حضور به موقع نیروهای اورِژانس115 یک یک خانواده هفت نفری در منزل مسکونی در بلوار آیت الله اشرفی خمینی شهر از حادثه گاز گرفتگی نجات یافتند .
کد خبر : ۲۱۹۴۹۴
صراط: مسئول پایگاه اورژانس 115 شهرستان خمینی شهر گفت: با حضور به موقع نیروهای اورِژانس115 یک یک خانواده هفت نفری در منزل مسکونی در بلوار آیت الله اشرفی خمینی شهر از حادثه گاز گرفتگی نجات یافتند .

مسعود پیرحاجی درخصوص این حادثه گفت : کلیه اعضای این خانواده به علت استفاده از بخاری گازی فاقد دودکش در حین خواب دچار گاز گرفتگی شدند که با هشیاری و اطلاع رسانی بموقع یکی از اعضای خانواده و اقدام سریع مامورین پایگاههای اورژانس 115 ،مصدومان حادثه از مرگ نجات یافتند.
 
وی افزود: در بین مصدومین یک نوزاد دوماهه ، دو کودک 5 و7 ساله و دو نوجوان 13و15 ساله و یک خانم 32 ساله وجود داشتند .
 
مسئول پایگاه اورژانس 115 شهرستان تصریح کرد: کلیه مصدومین بلافاصله به بیمارستان اشرفی انتقال و هم اکنون در سلامت به سر می ببرند .
 
معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی خمینی شهر نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: در حادثه دیگریکه سه شنبه گذشته رخداد مردی 50 ساله در اتاقی در بسته بر اثر گازگرفتگی در گذشت.
 
جعفرکبیری افزود: تحقیقات نشان داد که شخص مذکور به مدت 24 ساعت در اتاقی در بسته با شعله ای روباز به سر می برده که بر اثر انتشار گاز مونوکسید کربن دچار خفگی شده است.
منبع: ایرنا