۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
برای ریاست فیفا

حمایت بکهام از برادر ملک عبدالله

دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس و تیری آنری ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال فرانسه به کمپین حمایت از شاهزاده علی بن الحسین جهت ریاست بر فیفا پیوستند.
کد خبر : ۲۱۹۵۴۴
صراط: دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس و تیری آنری ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال فرانسه به کمپین حمایت از شاهزاده علی بن الحسین جهت ریاست بر فیفا پیوستند.

به نقل از اسکای اسپرت، با اعلام رسمی کاندیداتوری شاهزاده اردنی برای مبارزه انتخاباتی با سپ بلاتر برای ریاست بر فیفا، کمپینی حمایتی از او تشکیل شده که تاکنون چهره‌های صاحب نامی از جمله دیوید بکهام، تیری آنری و اریک کانتونا به آن پیوسته‌اند.
 
در این میان نمایندگان فدراسیون فوتبال انگلیس و استرالیا که هر کدام برای میزبانی جام‌های جهانی 2022و 2018 تلاش کرده اما بر اثر تبانی صورت گرفته به نتیجه نرسیده بودند هم حمایت خود از شاهزاده اردنی را اعلام کردند.
 
دامیان کولینز مسئول سازماندهی کمپین مذکور است و نام آن را "حالا یک فیفای جدید" گذاشته، او از تمامی بازیکنان، مربیان، مسئولان فنی، حامیان فوتبال و حتی چهره‌های سیاسی دعوت کرده با ملحق شدن به آنان در جهت جلوگیری از ریاست بر فیفا برای پنجمین دوره پیاپی قدمی بردارند.
برچسب ها: فوتبال فیفا