۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸

شرایط بد قلعه نویی در کیش

اعضای تیم استقلال در کیش بسر می برند و این در حالی است که این اردو برای قلعه نویی شرایط خوبی را به همراه نداشته است.
کد خبر : ۲۱۹۵۹۲
صراط: سرمربی تیم استقلال با اوضاع خاصی تمرینات تیمی استقلال را در جزیره کیش دنبال می کند زیرا هر روز با مخالفان و افرادی مواجه می شود که شرایط ماندن در کیش را برای وی سخت کرده است و قلعه نویی از وضعیت راضی نیست.

گفتنی است قلعه نویی اگر می دانست که قرار است با این اوضاع در کیش روبرو شود حضور در این اردو را آن هم در این زمان نمی پذیرفت و زمان آنرا تغییر می داد.

عنوان شده است که این مربی در کیش بارها با افرادی برخورد کرده است که رابطه خوبی با آنها ندارد این موضوع وی را ناراحت کرده است .

علاوه بر دیدار با این افراد این بازیکنان با اوضاع خاصی با قلعه نویی مواجه می شوند زیرا از وی دلخوری دارند و این موضوع باعث شده است که مربی استقلال را در کنار خود نادیده بگیرند و این موضوع ادامه دار است.

علاوه بر برخورد بد رحمتی سیاوش اکبرپور نیز جزو نفراتی است که خود را از قلعه نویی پنهان می کند و اصلا با وی صحبت نکرده است زیرا در زمان جدایی وی این بازیکن علیه قلعه نویی موضع گرفت و رابطه شان تیره شد.

دیگر بازیکنی که با قلعه نویی در کیش مشکل دارد احمد جمشیدیان است که وی نیز از لیست خارج شد و حرفهایی علیه استقلالیها زدکه همچنان نیز ادامه دارد.