۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

پیروزی قاطع رئال مقابل اسپانیول

کهکشانی‌ها با پیروزی بر میهمان خود، اسپانیول به ناکامی‌های اخیرشان پایان دادند.
کد خبر : ۲۱۹۹۶۰
صراط: در نخستین دیدار از شب دوم هفته هجدهم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از اسپانیول پذیرایی کرد. رئالی‌ها که در دیدار قبلی خود مغلوب والنسیا شده بودند این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان بردند تا ناکامی‌های اخیرشان (شکست مقابل والنسیا و اتلتیکومادرید) را جبران کرده باشند.

برای سفیدپوشان مادریدی در این دیدار خامس رودریگس (12)، گرث بیل (28) و ناچو فرناندس (76) گلزنی کردند. همچنین رئال مادرید از دقیقه 53 در پی اخراج فابیو کونترائو 10 نفره به کار خود ادامه داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد 42 امتیازی شدند و نه تنها صدرنشینی خود را در لالیگا استحکام بخشیدند بلکه حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را هم افزایش دادند.

در ادامه این رقابت‌ها امشب دو دیدار برگزار می‌شود که از ساعت 20:30 مالاگا پذیرای ویارئال است و از ساعت 22:30 سلتاویگو در دیداری خانگی به مصاف والنسیا می‌رود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها رئال مادرید با 42 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با 38 امتیاز (تفاضل گل 33+) در رده دوم ایستاده است و اتلتیکومادرید با 38 امتیاز (تفاضل گل 19+) در مکان سوم جای دارد.

منبع: تسنیم