۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

مرفاوی نظاره‌گر تمرین استقلالی‌ها

در بازی درون تیمی استقلال، آرش برهانی و عمران‌زاده ضربات پنالتی را از دست دادند.
کد خبر : ۲۲۰۲۰۹
صراط: تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:30 دقیقه امروز در زمین ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار شد.

در تمرین امروز استقلال تنها سجاد شهباززاده غایب بود و این بازیکن با اجازه از کادر فنی راهی تهران شده است و به زودی برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به کیش برخواهد گشت.

* هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی تیم استقلال امروز به تمرینات این تیم بازگشت. وی که شب گذشته به اردوی آبی‌پوشان رسیده بود در تمرین امروز تیمش شرکت کرد و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* هنگامی که هنوز بازیکنان دور هم جمع نشده بودند یک یاز هواداران استقلال از آنها خواست کنار هم بایستند و با یکدیگر عکس یادگاری بگیرند که بازیکنان این کار را انجام دادند.

* به هنگام دویدن و گرم کردن بازیکنان با یکدیگر امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم استقلال مشغول بازی تنیس- فوتبال شدند و بعد از آغاز تمرین تاکتیکی تمرین تیم را برعهده گرفتند.

* در اواسط تمرین امروز تیم استقلال صمد مرفاوی به همراه دستیارانش و همچنین شیعی مدیرعامل پیکان به همراه بهتاش فریبا به جایگاه ویژه رفته و از آنجا تمرین آبی‌پوشان را نظاره کردند.

* فرهاد چیذری مربی بدنساز تیم پیکان و همچنین دکتر چشمه‌سری پزشک سابق پرسپولیس که هم‌اکنون در پیکان فعالیت می‌کند با اعضای کادر فنی و پزشکی تیم استقلال خوش و بش کردند.

* هندری هلمکه هافبک آلمانی تیم استقلال که تنها با بازیکنان گرم کرده بود امروز با بقیه بازیکنان تمرین نکرد و تنها از روی نیمکت نظاره‌گر شد. این بازیکن قبل از تمرین امروز کمی از ناحیه عضله احساس ناراحتی کرد و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تنها به دویدن دور زمین پرداخت.

* در بخش پایانی تمرین امروز تیم استقلال بازیکنان در قالب دو گروه و در نیمی از زمین به فوتبال  درون‌تیمی پرداختند که ستار همدانی در این تمرین با بازیکنان به میدان رفت و امیر قلعه‌ نویی نیز در وسط زمین تذکرات لازم را به بازیکنان می‌داد.

* طبق برنامه تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و قرار است آبی‌پوشان روز سه‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف مس رفسنجان بروند. سجاد شهباززاده هم در همین روز به اردوی استقلال بازخواهد گشت.

* در جریان بازی درون تیمی آرش برهانی و حنیف عمران زاده صاحب دو ضربه پنالتی شدند و هر دو بازیکن ضربات پنالتی را از دست دادند.
منبع: فارس