۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

مسی: رونالدو سال 2014 فوق العاده بود

لیونل مسی در مراسم انتخاب بهترین های سال 2014 گفت: نمی دانم که فصل بعد کجا خواهم بود دوست دارم که فوتبالم را در بارسلونا تمام کنم اما هرگز نمی دانی که چه می شود.
کد خبر : ۲۲۰۵۰۹
صراط: لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا پیش از مراسم توپ طلا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. متن کامل صحبت های وی به شرح زیر است:

جام جهانی برزیل:" به نظرم فوتبال خوبی ارائه شد. تیمهای ملی خیلی پرتلاش بودند و سازماندهی خوب بود. مردم لذت بردند. جدا از نتیجه بازیهای خوبی بود."

تکنولوژی در فوتبال :" بله ، تکنولوژی به رشد فوتبال کمک می کند."

تفاوت سطح فوتبال در عرصه باشگاهی و ملی:"برنامه بازیها خیلی فشرده هستند و بارها باید در میانه بازیهای باشگاهی به تیمهای ملی ملحق شد و به هم تیمی های پیوست که خیلی کم در کنارشان بازی کرده ای."

برترین بازیکن تاریخ :" سخت است که بتوان یکی را انتخاب کرد. بازیکنان زیادی بودند که تاریخ سازی کردند."

آرزوهای ۲۰۱۵ :" تلاش می کنم که به تیم کمک کنم تا برای قهرمانی رقابت کند. در عرصه ملی پس از نایب قهرمانی در جام جهانی نوبت  کوپا آمه ریکاست که برای ما خیلی مهم است و مدتهاست که آن را کسب نکردیم."

فینالیست شدن برای هشتمین بار:" خوشحالم که این جا هستم. آسان نیست که هشت سال در میان بهترین ها باشیم."

رونالدو :"دستاوردی که در لیگ قهرمان و جام حذفی داشت بی نظیر بود. گلهای خوبی زد و رکوردهای بزرگی را به ثبت رساند. سال بی نظیری داشت. مسلما دوست دارم در کنارش بازی کنم اما مشکل است."

آینده :" نمی دانم فوتبالم را در نیولز در آرژانتین تمام خواهم کرد یا خیر. نمی دانم که فصل بعد کجا خواهم بود دوست دارم که فوتبالم را در بارسلونا تمام کنم اما هرگز نمی دانی که چه می شود."


منبع: وب سایت برنامه نود
برچسب ها: مسی رونالدو صراط