۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

قتل رستوران‌دار چینی در ایرلند

اعضای یک باند شرارت و سرقت در ایرلند شمالی پس از سرقت از مرد متمول چینی وی را در برابر چشمان حیرت‌زده همسرش با ضربات چاقو به قتل رساندند.
کد خبر : ۲۲۰۵۶۲
صراط: اعضای یک باند شرارت و سرقت در ایرلند شمالی پس از سرقت از مرد متمول چینی وی را در برابر چشمان حیرت‌زده همسرش با ضربات چاقو به قتل رساندند.

بعدازظهر یکشنبه 21 دی‌ماه جاری «نلسون چانگ» 65 ساله صاحب رستوران چینی در منطقه «راندلستون» ایرلند هنگامی که با خودروی شخصی‌اش همراه همسرش در حال رفتن به سمت خانه بود با حمله شش تن از اعضای باند سرقت غافلگیر شد. براساس گزارش پلیس، سارقان با دو خودرو ناگهان مرد چینی را محاصره کردند و پس از سرقت پول‌هایش او را به طرز فجیعی با ضربه‌های مرگبار چاقو به قتل رساندند.

همسر رستوران‌دار معروف چینی نیز بر اثر شدت جراحات چاقو روانه بیمارستان شد اما در سوی دیگر این حادثه وحشتناک دزدان که با دوربین‌های مداربسته بزرگراه شناسایی شده بودند، طی عملیاتی غافلگیرانه به دام افتادند. در میان اعضای باند سرقت دو نوجوان 14 و 16 ساله پسر و دختر نیز به چشم می‌خورد. براساس گزارش پزشکان بیمارستان، وضعیت جسمی خانم چانگ مناسب اعلام شده است. پیگیری‌های پلیس برای شناسایی سرکرده این باند همچنان ادامه دارد.
منبع: ایران