۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

خیرمقدم فرزند خبرنگار شهید به روحانی

کاروان دولت تدبیر و امید در دوازدهمین ایستگاه خود امروز به بوشهر رسید و فرزند خبرنگار شهید شاهینی در بدو ورود رئیس جمهور با قرئات دکلمه‌ای حضور رئیس جمهور به بوشهر را خیرمقدم گفت.
کد خبر : ۲۲۰۶۱۳
صراط:رئیس جمهور صبح امروز در رای هیئتی از اعضای دولت به بوشهر سفر کرد تا دوازدهمین سفر دولت تدبیر و امید در بوشهر رقم بخورد.
 
از هفته‌های پیش مقدمات سفر دولت به بوشهر فراهم شده بود و استاندار بوشهر نیز هفته گذشته برای بررسی طرح‌های مورد نظر برای ارائه و تصویب در دولت نشست‌های مختلفی با هیئت دولت و رئیس جمهور داشت تا امروز رئیس جمهور در جمع مردم استان بوشهر مهم‌ترین تصمیمات دولت برای این استان را اعلام کند.
 
امروز ابتدا یک فروند هواپیمای اختصاصی حامل شماری از وزرای دولت از جمله آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در فرودگاه بوشهر به زمین نشست و پس از آن هواپیمای حامل رئیس جمهور و شماری از اعضای دولت از جمله معاون پارلمانی، وزیر کشور، دستیار ویژه رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور و ... وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد.
 
در بدو ورود رئیس جمهور، زهرا شاهینی فرزند خبرنگار شهید داریوش شاهینی که در حادثه سقوط هواپیمای سی 130 به شهادت رسیده بود به رئیس جمهور خیر مقدم گفت.
 
پس از آن رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اهداف سفر به بوشهر را تشریح کرد و پس از سرود جمهوری اسلامی، رئیس جمهور از یگان مستقر در فرودگاه بوشهر سان دید.
 
رئیس جمهور بلافاصله راهی ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر شد تا در جمع مردم سخنرانی کند، گزارش دریافتی از خبرنگاران حاکی از استقبال پرشور مردم بوشهر از رئیس جمهور دارد، لازم به ذکر است رئیس جمهور لحظاتی پیش وارد ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر شد.
 
دیدار با نخبگان و اقشار مختلف، نشست شورای سرمایه‌گذاری، شورای اداری و بازدید از چند پروژه عمرانی از برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان بوشهر است.
 
بر اساس این گزارش، پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه شهید بهشتی، نمایندگان و وزرای دولت تدبیر و امید راهی شهرستان‌های مختلف خواهند شد.

منبع: فارس
برچسب ها: روحانی بوشهر