۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

دومین پیروزی استرالیا با 4 گل در جام‌ملت‌ها

تیم ملی فوتبال استرالیا با پیروزی پرگل برابر عمان صدرنشین گروه A رقابتهای جام ملت‌های آسیا شد و همراه با کره‌جنوبی به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت.
کد خبر : ۲۲۰۶۶۹
صراط: تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و عمان ساعت 12:30 امروز سه شنبه دیدار خود را در چارچوب رقابتهای گروه C رقابتهای جام ملت‌های آسیا برگزار کردند که استرالیا در پایان با حساب 4 بر صفر از سد حریف خود گذشت. مک کی(27)، کروز(30)، میلیگان(3 + 45 - پنالتی) و یوریچ(70) زننده گل‌های تیم استرالیا در این بازی بودند.
 
کانگوروها که در بازی اول با حساب 4 بر یک از سد کویت گذشته بودند بعد از اینکه در دقایق ابتدایی مسابقه روی حملات عمان غافلگیر شده بودند از دقیقه 20 بازی را تحت کنترل خود قرار دادند و در همان نیمه نخست سه گل به ثمر رساندند.
 
در نیمه دوم هم این تیم استرالیا بود که بر شدت حملات خود افزود. اگرچه تیم عمان یکی دو بار روی شوت‌های راه دور خطرناک ظاهر شد اما گر درخشش الحبسی دروازه‌بان تیم عمان نبود شاید نتیجه نیمه نخست هم در نیمه دوم تکرار می‌شد با این حال در وقت دوم مسابقه تنها یک بار دیگر توپ از خط دروازه عمان گذشت تا این دیدار با حساب 4 بر صفر به سود استرالیا خاتمه یابد.
 
استرالیا با این برد 6 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به کره‌جنوبی در صدر جدول رده‌بندی گروه A ایستاد. این دو تیم 6 امتیازی صعود خود را به مرحله بعدی این رقابتها مسجل کردند. تیم‌های کویت و عمان نیز بدون امتیاز وداع زودهنگامی با این تورنمنت داشتند.

منبع: مهر
برچسب ها: فوتبال استرالیا