۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

استیلی برای پرسپولیس پیش‌قدم می‌شود؟

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امارات و قطر برای فوتبال ما درد‌سرساز نیستند و باید از حالا به فکر مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا باشیم.
کد خبر : ۲۲۰۶۸۴
صراط: حمید استیلی درباره مراسمی که امروز برای ملی‌پوشان سال 1996 برگزار شده گفت: این مراسمی بود که برای ملی‌پوشان جام ملت‌های آسیا در سال 96 برگزار شد و باید از عزیز محمدی تشکر کنم که زحمت کشید تا این مراسم برگزار شود و امیدوارم مراسم خوبی باشد و بتوانیم بهره‌ای از آن ببریم.  

وی درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: به نظرم تیم خوبی داریم و البته بازی قطر و امارات را هم دیدم و اگر خودمان باشیم این دو تیم هم نمی‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند و ما باید از حالا به فکر مراحل حذفی باشیم و به عنوان سرگروه از این مرحله بالا برویم تا به ژاپن نخوریم. من بازی امروز کره جنوبی را دیدم و با اینکه برنده شدند اما خیلی خوب نبودند و فکر می‌کنم ژاپن، استرالیا و ایران مدعیان قهرمانی جام ملت‌ها هستند و ما باید همانطور که در فاز دفاعی خوبی هستیم در فاز هجومی هم خوب باشیم هرچند که در بازی با بحرین مهاجمان ما 6- 7 بار در آفساید قرار گرفتند که این نشان می‌دهد که در فاز هجومی هستیم.  

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی استرالیا هم خاطرنشان کرد: به هر حال این تیم هم از شرایط میزبانی‌اش استفاده می‌کند هرچند که عمان و کویت خیلی تیم‌های قوی‌ای نبودند و تیم ما هم بعد از استرالیا بیشترین تماشاچی را در این بازی‌ها دارد و باید از این شرایط استفاده کرد.  

استیلی در خصوص اینکه برای خرید سهام پرسپولیس پیشقدم می‌شود یا نه تصریح کرد: همان سهام راه‌آهن برای من بس است! البته قیمت‌هایی روی پرسپولیس و استقلال گذاشته شده که به نوعی همه را در عمل انجام شده قرار بدهند و شما مطمئن باشید این دو باشگاه صد در صد خصوصی نمی‌شوند و از این جیب به آن جیب خواهد شد و به قولی این تیم‌ها شبه دولتی می‌شوند هرچند که باید مثل فوتبال انگلستان این تیم‌ها وارد بورس شوند تا مردم سهام‌دار شوند و خودشان بتوانند مدیرعامل انتخاب کنند و در این صورت است که می‌توانیم بگوییم تیم‌ها خصوصی شده‌اند البته راه خصوصی‌سازی به این صورت است که باید ابتدا از دولتی بودن تعاونی شود و سپس از مرحله تعاونی به بخش خصوصی واگذار گردد اما در ایران بخش تعاونی فراموش شده است و همین می‌شود که پروژه خصوصی‌سازی در فوتبال به شکست می‌رسد همانطور که سایر تیم‌های خصوصی از بین رفتند. 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم استقلال و پرسپولیس بیشتر از این می‌ارزند اما شاید شخصی پیدا نشود که با این مبلغ جلو بیاید و بخواهد یک نفره یکی از این باشگاه‌ها را بخرد چرا که اگر کسی خودش را اینطور نشان دهد مثل باشگاه راه‌آهن به مشکل می خورد!
منبع: فارس
برچسب ها: پرسپولیس