۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
‌قاضی‌زاده‌هاشمی:

یکی از مصیبت‌های کشور وعده‌های بی‌حاصل است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جای هیچ قولی نمانده و وقت عمل است که متاسفانه یکی از مصیبت‌های کشور وعده‌های بی‌حاصل و بی‌نتیجه مسئولان است که با رفتن دولت‌ها این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد.
کد خبر : ۲۲۰۷۶۶
صراط: سید حسن ‌قاضی‌زاده‌هاشمی امشب در نشست شورای اداری شهرستان دیّر اظهار داشت: رئیس جمهور و اعضای دولت دوست دارند در همه شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و از نزدیک با مردم دیدار داشته باشند اما مسئولیت‌های متعدد موجب سلب این آرزو و اشتیاق شده است.

وی افزود: دولت در شرایطی کار را تحویل گرفت که وضعیت مناسبی در ارتباط با دنیا و منطقه نداشتیم و میزان  بیکاری و خزانه و دارایی دولت برای همگان مشخص بود و با مشکلات فراوانی روبه‌رو بودیم اما اکنون با هدایت رهبر معظم انقلاب وفاق ملی افزایش یافته است.

‌قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه در فضای کسب و کار آرامش نسبی برقرار شده، اضافه کرد: متاسفانه برخی  مرتجعان به دلیل دشمنی با دین تلاش داشته‌اند در مذاکرات مشکلاتی ایجاد کنند و از نفت به عنوان حربه سیاسی استفاده می‌کنند اما تلاش رئیس جمهور و دولت ادامه مسیر تقویت وفاق ملی و امنیت و چرخه اقتصادی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: همواره در جایی آسیب می‌بینیم که وحدت و همدلی نباشد و دولت در تلاش است منازعات به حداقل برسد که اگر دولت موفق شود در بسیاری از امور موفق می‌شویم و پروژه‌ها تسریع  می‌شود و اشتغال افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: دولت مصمم به تحقق همه وعده‌هاست که موضوع بیمه‌دار کردن همه مردم، کاهش هزینه درمان و گسترش خدمات بهداشتی تا حد زیادی انجام شده اما تا رسیدن به مطلوب فاصله دارد.

این مقام مسئول افزود: جای هیچ قولی نمانده و وقت عمل است که متاسفانه یکی از مصیبت‌های کشور وعده‌های بی‌حاصل و بی‌نتیجه مسئولان است که با رفتن دولت‌ها این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد.

وی با اشاره به موضوع بیمارستان دیر گفت: اگر پیمانکار به وعده خود عمل کند و طرح را در زمان مقرر تحویل دهد ما نیز کمتر از سه ماه بیمارستان دیر را تجهیز و آماده استفاده مردم می‌کنیم.

‌قاضی‌زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: مردم در دوران سخت همراه دولت بوده‌اند و رئیس جمهور نیز از اعضای دولت می‌خواهد تا خواسته‌های مردم را در نظر بگیرند و مشکلات را صادقانه به مردم بگویند و با اینکه درآمد دولت به نصف کاهش یافته اما برای رفع مشکلات و کمبودها ذره‌ای کوتاهی نمی‌کند.
منبع: فارس
برچسب ها: هاشمی دولت صراط