۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

غافلگیری دزدان از سوی صاحبخانه

«شمعدان‌های نقره‌ای» و «تابلو فرش ابریشم» کافی بود تا راز دزدان فاش شود.
کد خبر : ۲۲۱۰۱۵
صراط: «شمعدان‌های نقره‌ای» و «تابلو فرش ابریشم» کافی بود تا راز دزدان فاش شود.

سرهنگ «کیومرث حسن‌وند» رئیس کلانتری 112 ابوسعید با اشاره به دستگیری دو دزد هنگام سرقت از خانه توسط اعضای خانواده گفت: ساعت8:30 شب پنجشنبه در پی تماسی با مرکز 110 مبنی بر دستگیری دو دزد هنگام سرقت از خانه‌ای در محدوده خیابان فرهنگ، مأموران کلانتری 112 ابوسعید حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل یکی از ساکنان گفت امشب با همسرم در خانه پدر زنم میهمان بودیم که در زمان صرف شام، با صدای مشکوکی از تراس خانه پدرزنم متوجه حضور دو مرد روی دیوار خانه‌اش شدیم که قصد داشتند از تراس وارد خانه شوند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های تکمیلی مأموران دریافتند که در روزهای گذشته نیز این خانه توسط دزدان ناشناسی سرقت شده بود و در سرقت انجام شده یک تابلو فرش نفیس ابریشمی و دو شمعدان نقره دزدیده شده بود که با توجه به اطلاعات به دست آمده دو دزد را پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار دادند.

سرهنگ حسن‌وند گفت: پس از انتقال دو مرد به نام‌های مهرداد و غلام به کلانتری 112 ابوسعید، متهمان با اقرار به قصد سرقت از خانه، به سرقت از این خانه در روزهای پیش نیز اعتراف کردند و در خلال اعترافاتشان از فروش اموال سرقتی به مردی با نام «احسان»‌ اشاره کردند.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید در پایان خاطرنشان کرد: پس از اعترافات دزدان و شناسایی مخفیگاه این تبهکار مأموران موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش شدند و تعدادی از اموال سرقتی از جمله شمعدان های نقره و تابلو فرش ابریشم را به دست آوردند.
منبع: ایران