۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶

رئال مادرید اولین جام را از دست داد

دیدار تیم های فوتبال رئال و اتلتیکو مادرید دیدار برگشت خود در چارچوب رقابتهای جام حذفی باشگاههای اسپانیا با تساوی خاتمه یافت تا رئال مادرید از گردونه مسابقات کنار برود.
کد خبر : ۲۲۱۱۸۸
صراط: دیدار برگشت تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا، کوپا دل‌ری پنجشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 - 2 دست یافتند. با توجه به برد دو بر صفر اتلتیکو مادرید در بازی رفت این تیم به مرحله بعد صعود کرد و رئال مادرید نخستین جام را در سال 2015 میلادی از دست داد.

نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. درست در ثانیه 40 بازی بود که فرناندو تورس دروازه رئال مادرید را باز کرد تا شوک بزرگی به این تیم وارد شود. پس از آن رئال مادرید به طور کامل بازی را در دست گرفت و فشار بی امانی را روی دروازه اتلتیکو وارد کرد تا اینکه در دقیقه 20 روی ضربه سر سرخیو راموس به گل تساوی رسید. حملات رئال تا پایان نیمه نخست ادامه یافت اما دروازه اتلتیکو مادرید در این نیمه همان یک بار گشوده شد.

با شروع نیمه دوم بار دیگر اتلتیکو مادرید به گل رسید و باز هم این فرناندو تورس بود که در دقیقه 46 روی اشتباه خط دفاع رئال دروازه این تیم را گشود تا کار برای شاگردان کارلو آنچلوتی بسیار دشوار شود. رئال مادرید در واکنش به این گل توپ‌های متوالی را از جناحین ارسال کرد که در دقیقه 54 روی ضربه سر کریستیانو رونالدو به گل تساوی دست یافت. در این لحظات ضد حملات اتلتیکو مادرید بسیار خطرناک بود.

رئال مادرید که په په را هم به خاطر مصدومیت از دست داده بود در 20 دقیقه پایانی انگیزه ای برای حمله کردن نداشت تا این بازی با تساوی 2 - 2 خاتمه یابد و اتلتیکو مادرید با حذف رقیب قدرتمند همشهری به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کند. بدین ترتیب رئال مادرید نخستین جام را در سال 2015 میلادی از دست داد.

منبع: مهر