۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

قدوسی: مطهری پیراهن عثمان به دست گرفته‌

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امثال علی مطهری امروز پیراهن خونی عثمان را به دست گرفته‌اند، گفت: ریاست جدید دانشگاه تهران سهم آقای روحانی است.
کد خبر : ۲۲۱۵۹۶
صراط: سید جواد کریمی‌قدوسی شنبه‌شب در مراسم سالگرد شهید نواب صفوی که در محل مهدیه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اصولی دارد و اصل آن مبارزه است، اظهار کرد: اصول جبهه باطل با گذشت زمان تغییر نمی‌کند بلکه چهره‌ها تغییر می‌کنند؛ لذا امروز استکبار جهانی مانع اصلی مقابل اسلام است و این استکبار در منطقه فشارهایی در طول این سال‌ها به وجود آورده که نمونه‌های آن شاه، صدام، قذافی و بن علی بود.
 
وی بیان کرد: امروز در ایران دیگر خیمه استکبار نیست با این دید مقام معظم رهبری در دیدار یکی از تاریخ‌نگاران برجسته اسلام فرمودند؛ «بروید تاریخ صد ساله اول اسلام را به مردم بگویید چون نیرنگ‌ها و خدعه‌ها شبیه هم است» و امروز هم به تعابیر مقام معظم رهبری همین خدعه‌ها و نیرنگ‌ها وجود دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: نخستین خدعه بزرگی که بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) گریبان‌گیر اسلام شد آن خدعه‌ای بود که جایگاه رهبری را مورد هدف قرار داد و همه به خوبی می‌دانیم که سر ولایت حضرت علی (ع) چه اتفاقاتی افتاد.
 
کریمی‌قدوسی تصریح کرد: جایگاه رهبری از همان زمان تاکنون همیشه مورد مخاصمه دشمنان و قدرت‌طلبان قرار داشته است و با این دید خاتمی در جلسه‌ای عنوان کرده بود که با هاشمی رفسنجانی به توافق رسیده‌ایم که خبرگان آینده جوری باید به وجود بیاید که رهبرساز باشد و همچنین توافق کرده‌ایم شورای رهبری به وجود بیاید و در جمعی دیگر هاشمی رفسنجانی می‌گوید باید بیاییم ویژگی‌های رهبری را تفکیک از هم بکنیم و رهبری را مدت‌دار و برای وی زمان تعریف کنیم.
 
وی با اشاره به بروز فتنه‌ها در دوران صدر اسلام و عصر حاضر، خاطرنشان کرد: در آن زمان که این جریانات روی داد مردم مدینه آمدند نشستند و تماشا کردند و حتی کسانی که در غدیر حضور داشتند هم به میدان نیامدند و لذا امروز خدعه و نیرنگ این است که مردم را خانه‌نشین کنند و کسی نتواند حرف بزند و بدانید اگر این اتفاق روی دهد فاجعه‌ای عظیم متوجه نظام و انقلاب و شهدا خواهد شد اما اگر در کنارش اعتراض‌ها باشد و همواره مردم حضور داشته باشند، افراد مورد مواخذه قرار می‌گیرد.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در دوره رهبر معظم انقلاب فتنه به وجود آوردند و خروجی آن این حصر شد، افراد اصلی را تشکیل می‌دهند و امروز امثال علی مطهری این پیراهن خونی را به دست گرفته‌اند و فتنه 88 هشت ماه طول کشید ولی برخی در حال حاضر آب در هاون می‌کوبند و هیج کس دلسوز سران فتنه نیست و تنها نگرانی آنها بلند کردن پیراهن خونی عثمان است.
 
کریمی قدوسی گفت: خاتمی در حضور علی مطهری به او گفته بود تو مدرس ثانی هستی و با این دید این فرد امروز ابزار این افراد شده است ولی باید گفت در برابر فتنه‌ها و آماج دشمنان همیشه جبهه حق پیروزه بوده است.
 
وی با اشاره به سهم‌خواهی غرب در مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: این اواخر با جسارت از خط قرمز ما عبور کردند تا جایی که می‌خواستند اورانیوم را از کشور خارج کنند و در همین ارتباط مقام معظم رهبری باز در بیانی دیگر در واکنش به مواضع رئیس جمهور تمام مواضعشان را رد می‌کنند و می‌فرمایند «بعضی از افراد چیزهایی را می‌گویند و می‌نویسند و به قرآن توجه ندارند».
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: در مواضع وزیر امور خارجه آمریکا که بارها گفته است شما توافق کنید و در کنارش آنقدر امکانات وارد کشورتان می‌کنیم که انرژی هسته‌ای برایتان معنایی نداشته باشد می‌توان این برداشت را کرد که در مذاکرات به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید به آرمان توجه و آن را حفظ کرد.
 
کریمی قدوسی تصریح کرد: روسیه پنج ماه است که تحریم شده و مغازه‌ها و فروشگاه‌هایش خالی شده است در حالی که ما 36 سال است تحریم هستیم و در کشور یک بار مغازه‌هایمان خالی نبوده و این نشان می‌دهد بر توانمندی داخلی همیشه استوار بوده‌ایم و به مانند کشورهای دیگر به آمریکا و سایر کشورها متکی نیستیم.
 
کریمی قدوسی بیان کرد: از اول انقلاب تا به امروز روزی نگذشته بود که بشنویم امام جمعه یک شهر به دعوت بسیجیان برای سخنرانی به دانشگاه دعوت شوند اما مسئولان اجازه سخنرانی را ندهند.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حتی نامه می‌دهند که در دانشگاه‌ها سخنران سیاسی نیاورید در حالی که فائزه هاشمی برای فتنه‌گری آزاد شده است و به راحتی می‌رود در دانشگاه آزاد سخنرانی می‌کند تا جایی که رئیس دانشگاه آزاد می‌گوید اگر بنا به چند دقیقه صحبت هم باشد اجازه سخنرانی هاشمی را می‌دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه طرح بعدی اصلاح‌طلبان تصاحب مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: همین امروز وزیر علوم آقای نیلی منفرد را به عنوان ریاست دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد و این نشانگر این است که ریاست دانشگاه تهران سهم آقای روحانی است و لذا باید گفت امروز چون انقلاب اسلامی ما دارد به اوج خود می‌رسد خطرها هم دارند خودشان را نشان می‌دهند.

منبع: فارس