۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

مشکل پیراهن تیم ملی حل شد

نماینده ایرانی آل‌اشپورت در خاورمیانه گفت: مشکل پیراهن تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا حل شده است.
کد خبر : ۲۲۲۱۰۹
صراط: وحید جعفری درمورد مشکلات پیراهن تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا و نقش پررنگ یوزپلنگ بر روی این پیراهن اظهار داشت: برای تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا آروزی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. رایزنی‌هایی با شیخ سلمان، کفاشیان و نبی انجام دادیم و توضیحاتی را به مسئولان ارائه کردیم و مقرر شد تا پایان مسابقات تیم ملی ایران از همین پیراهن‌هایی که دارد استفاده کند.

وی ادامه داد: امیدوارم با همین پیراهن‌ها تیم ایران بتواند تا فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا برسد. در مجموع باید بگویم که با رایزنی‌هایی که کفاشیان انجام داد و جلساتی که نبی با شیخ سلمان برگزار کرد مشکلات پیراهن تیم ملی حل شد. در این بین توضیحات شرکت آل اشپورت هم تاثیرگذار بود و مقرر شد که ملی‌پوشان ایران تا پایان مسابقات از همین پیراهن ها استفاده کنند.

نماینده ایرانی آل‌اشپورت در خاورمیانه گفت: مسئولان زحمت زیادی کشیدند مشکلات پیراهن تیم ملی و ایرادی که به نقش پررنگ یوزپلنگ بر روی این پیراهن گرفته شده بود حل شد و با این شرایط تیم ایران می‌تواند با همین پیراهن‌ها به کار خود ادامه دهد.
منبع: فارس