۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

مصوبات جدید شورای‌عالی کار

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: این شورا در نشست عصر امروز خود، صورتجلسه افزایش حق مسکن کارگران از 20 به 40هزارتومان را تهیه و به دولت ارسال خواهد کرد.
کد خبر : ۲۲۲۱۲۰
صراط: محمدرضا بقائیان از جزئیات نشست عصر امروز شورای عالی کار خبر داد و گفت: در این جلسه نمایندگانی از دولت، کارگران و کارفرمایان حضور داشتند و مباحثی پیرامون موضوع تامین معیشت نیروی کار و دستمزد سال آینده عنوان شد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار اظهارداشت: به صورت کلی، مباحث مختلفی درباره وضعیت معیشتی کارگران انجام گرفت و در نهایت شورا صورتجلسه ای را به منظور افزایش 2 برابری حق مسکن کارگران از 20 به 40 هزارتومان تهیه و به هیئت وزیران ارسال کرد.

بقائیان با اشاره به اینکه در صورت تصویبهیئت وزیران، این مصوبه از ابتدای سال آینده به اجرا گذاشته می شود افزود: قرار است در نشست آینده شورای عالی کار که دو هفته بعد خواهد بود وزرای صنعت و اقتصاد و مدیرعامل تامین اجتماعی، همچنین رئیس کمیسیون تلفیق مجلس نیز در شورا حضور یابند.

این مقام مسئول کارگری کشور ادامه داد: کارفرمایان درباره مباحث کاهش هزینه ها و جرائم به دولت موضوعاتی را مطرح کردند و درباره افزایش سقف معافیت مالیاتی نیز بحث شد.

منبع: مهر