۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

طنین یا محمد رسول‌الله در زنجان

در حمایت از پیامبر اکرم (ص)، فریادهای یا محمد رسول‌الله در زنجان طنین‌انداز شد.
کد خبر : ۲۲۲۶۳۴
صراط:در حمایت از پیامبر اکرم (ص)، فریادهای یا محمد رسول‌الله در زنجان طنین‌انداز شد.

نمازگزاران زنجانی در اعتراض به هتک حرمت و توهین نشریه فرانسوی شاری ابدو به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی اعتراض‌آمیز نمازگزاران زنجانی، ضمن محکومیت اقدام این نشریه فرانسوی برخورد قاطع با این نشریه هتاک را خواستار شدند.

نمازگزاران و مسئولان زنجانی در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه و مرگ بر شارلی ابدو با مشت‌های گرده توهین به مقدسات با شعار آزادی بیان را محکوم کردند.

تظاهر‌کنندگان زنجانی شعارهایی علیه دولت فرانسه و اقدامات اخیر مجله شارلی ابدو سر داده و با خود پلاکاردهایی در اعتراض به اهانت به رسول اکرم (ص) حمل می‌کردند.

همچنین در این تظاهرات نمازگزاران زنجانی شعار «الله‌اکبر»، «لااله الا الله»، «محمد رسول‌الله» در حمایت از پیامبر اکرم (ص) سردادند.

در ادامه این راهپیمایی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در محکومیت نشریه شارلی ابدو و در حمایت از پیامبر اکرم (ص) قرائت شد.

نمازگزاران در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو اظهار کردند: اقدام نشریه فرانسوی در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام، اقدامی سخیفانه، غیراخلاقی و ضدانسانی و نشان از وحشت غرب از امواج سهمگین و خروشان بیداری اسلامی و رشد مکتب سراسر نورانی اسلام در سایه‌سار پیامبر رحمت و مهربانی است.

در این بیانیه تاکید شده بود که گسترش آئین اسلام در سراسر جهان و نفوذ این مکتب در قلوب میلیون‌ها عدالت‌طلب حقیقت‌جو، مایه بهت، حیرت، ترس و وحشت غرب به‌ویژه سران استکبار جهانی شده است.
منبع: فارس