۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

اظهارات خطیبی پیش از دیدار با ملوان

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نتیجه دیدار ملوان و تراکتورسازی به سود تیم مستحق رقم می‌خورد و امیدواریم تماشاگران شاهد بازی جذابی از این دو تیم باشند.
کد خبر : ۲۲۳۹۰۰
صراط: رسول خطیبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: ملوان و تراکتورسازی نسبت به نیم فصل اول خود تغییراتی در جمع بازیکنان داشته‌اند و باید دید که این تغییرات چه نتیجه‌ای را برای این دو تیم به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه دیدارهای ملوان و تراکتورسازی همواره بازی‌های زیبایی از آب در آمده است، افزود: امیدواریم فردا جمعه نیز تماشاگران فوتبال جذابی را شاهد باشند و البته نتیجه بازی به سود تیمی که مستحق باشد رقم بخورد و بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در زمینه تیم ملوان گفت: ملوان از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان است اما امسال تاکنون نتوانسته در نتیجه‌گیری موفق عمل کند و آنها با تغییر سرمربی خود و جذب بازیکنان جدید به دنبال نتیجه‌گیری و جبران بر می‌آیند به‌ویژه اینکه هواداران پر شوری دارند.

وی با اشاره به اینکه ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پس از تعطیلات یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: در این بازی ثمره اردوها و تمرینات خود را باید ببینیم.

خطیبی درباره پیوستن آندو تیموریان به تراکتورسازی و غایبان تیمش در مقابل ملوان تصریح کرد: «آندو» در بندر انزلی به اردوی ما اضافه شده و سامان نریمان‌جهان به دلیل سه اخطاره بودن غایب است و ایران پوریان نیز تنها بازیکن مصدوم تیم ماست.

سرمربی تراکتورسازی با تبریک بابت انتخاب حسین فغانی به عنوان دیدار فینال جام ملت‌های آسیا یادآور شد: به فغانی و جامعه داوری تبریک گفته و برای تمام داوران خوب فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت دارم و داوران ما پرتلاش هستند و باید از آنها حمایت کنیم.

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته 18 جام خلیج فارس ساعت ۱۵ عصر فردا جمعه در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می‌شود.
منبع: فارس