۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

وضعیت حرم امام(ره) در روز 12 بهمن

ملت غیور ایران اسلامی همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر : ۲۲۴۳۸۹
صراط: دقایقی پیش مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن و همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در سال 57 با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران آغاز شده است.
 
به گزارش خبرنگار مستقر در حرم مطهر امام خمینی (ره) در حال حاضر حرم مطهر امام خمینی (ره) مملو از جمعیتی است که گرد پیر جماران جمع شده‌اند تا ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنند.
 
حاضران در این مراسم باشکوه با حضور پرشور خود ایستادگی و مقاومت پای ارزش‌های انقلاب را به رخ جهانیان می‌کشند و خطاب به مستکبران عالم می‌گویند پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب باز هم با تمام توان و تا آخرین قطره خون پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.
 
مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) و همچنین گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) بار دیگر عزت و شکوه ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و پایبندی مردم ایران زمین را به رخ جهانیان کشاندند.
 
مردم دلیر ایران اسلامی از ساعات ابتدایی امروز تاکنون در حرم شریف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافته‌اند.

منبع: فارس