۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

رونمایی از طرح ملی همسرگزینی!

معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش گفت: طرح ملی همسرگزینی به‌زودی در کشور رونمایی می‌شود.
کد خبر : ۲۲۴۳۹۲
صراط: محمود گلزاری در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان از طرح همسرگزینی در کشور خبر داد و اظهار داشت: طرح ملی همسرگزینی به‌زودی در کشور اجرا می‌شود.
 
وی افزود: به‌همین منظور کارگاه آموزشی ویژه مراکز مشاوره ازدواج طی روزهای 18 و 19 بهمن‌ماه در محل هتل المپیک در تهران برگزار می‌شود.
 
گلزاری برخورداری مراکز مشاوره از چند آیتم را از جمله امتیازات حضور مراکز در این کارگاه آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: مراکزی که موسس آن بالای 35 سال سن و دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد باشد و همچنین دارای مجوز سازمان نظام روانشناسی بوده و سه سال تجربه و کارنامه کاری داشته باشند می‌توانند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.
 
معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش بیان داشت: از استان کرمان هم چند مرکز مشاوره به این کارگاه آموزشی دعوت شده‌اند.
 
گلزاری خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در این طرح مخاطب ما هستند و تلاش می‌کنیم تا به‌واسطه معرفی خانواده‌ها به‌یکدیگر شرایط را برای ارتباط و آشنایی خانواده‌ها به‌منظور تسهیل امر مهم ازدواج فراهم کنیم.
 
وی همچنین درباره سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: همایش توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد تازه‌تاسیس در استان کرمان با حضور 9 استان دیگر طی روزهای پنجم تا هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود.
 
معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های سمن‌های استان کرمان گفت: از این توانمندی در مسیر پروژه‌های ملی استفاده می‌شود.
 
گلزاری همچنین درباره نشست خود با فرمانداران استان کرمان گفت: نشست هم‌اندیشی با حضور فرمانداران شهرستان‌های کرمان برگزار شد و در این نشست فرمانداران به بیان نقطه نظرات خود درباره تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها پرداختند.
 
وی افزود: به‌زودی در همین زمینه به‌برخی از شهرستان‌های جنوبی سفری داریم تا از نزدیک با وضعیت جوانان و سمن‌ها آشنا شوم تا در این‌باره تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.
منبع: فارس