۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
پس از حاشیه های جلسه پیشین

شورای انقلاب فرهنگی ناگهان تعطیل شد!

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که قرار بود طبق روال معمول فردا با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شود، برگزار نمی‌شود.
کد خبر : ۲۲۴۶۳۸
صراط: جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی فردا سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه برگزار نمی‌شود.
 
جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت معمول یک هفته در میان در روزهای سه‌شنبه و به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و طبق روال سه‌شنبه این هفته( فردا) نیز این جلسه باید برگزار می‌شد که این هفته جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار نخواهد شد.
 
بررسی صلاحیت برخی از سرپرستان دانشگاه‌ها و از جمله  بررسی صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران در دستور کار این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار داشت و با توجه به عدم برگزاری این جلسه وضعیت سرپرستی دانشگاه تهران نیز همچنان بلاتکلیف خواهد ماند.
 
جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حواشی روبرو بود تا جایی که برخی از سایت‌های خبری از ناتمام ماندن آن و خروج حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس شورای عالی انقلاب  فرهنگی قبل از پایان جلسه خبر داده بودند که این خبر توسط حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت تکذیب شد.
 
گلشنی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوالی مبنی بر دریافت دعوت‌نامه جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: دعوت‌نامه‌ جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بنده ارسال نشده است.
 
یکی دیگر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که نخواست نامش فاش نشود گفت: جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی فردا برگزار نمی‌شود.
منبع: تسنیم