۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

بازی تدارکاتی ایران با یک تیم صهیونیستی!

بازی دوستانه تیم ملی با تیم بلک آیسز که یک تیم صهیونیستی است، ابهامات زیادی را ایجاد کرده است.
کد خبر : ۲۲۴۸۶۸
صراط: تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اردیبهشت ماه خود در آفریقای جنوبی برابر تیمی به میدان رفت که سرمایه داران و تجاز صهیونیست آن را اداره می کنند.

ماجرای این پرونده به ۹ ماه قبل بازمی گردد؛ زمانی که تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آمده می کرد.

تیم ملی ایران برای برگزاری اردوی خود راهی آفریقای جنوبی شده بود و در آنجا چهار دیدار دوستانه برگزار کرد.

یکی از این بازی های دوستانه برابر تیمی با نام "امپومالانگا بلک آیسز" بود؛ تیمی که با نام "The Zionists" به معنای صهیونیست‌ها شناخته می شود. صهیونیست های آفریقایی گروهی از مسیحیان است که به تفکر صهیونیستی اعتقاد دارند.

سرمایه داران و تجار صهیونیست اساس این باشگاه را در اختیار دارند.

بازی دوستانه تیم ملی با تیم بلک آیسز که یک تیم صهیونیستی است، ابهامات زیادی را ایجاد کرده است.

همانطور که همه اهالی فوتبال می دانند، هماهنگی برگزاری اردوی خارج از کشور را شخص کی روش بر عهده گرفته است. این مربی پرتغالی به واسطه ارتباطاتی که با افراد مختلف دارد، مکان اردو را هماهنگ می کند و فدراسیون نیز بدون هیچ پرسشی، محل اردو را قبول می کند.

اردوی آفریقای جنوبی قبل از جام جهانی نیز توسط کی روش هماهنگ شد. البته او با کمک مدیر برنامه هایش یعنی "بامداد میرزایی" این کارها را انجام می دهد.

بامداد میرزایی که علاوه بر کی روش، مدیر برنامه افراد دیگری همچون علیرضا حقیقی نیز است، دفتر کارش در فرانسه است.

این برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی است که تیم و ورزشکاری از ایران برابر صهیونیست ها به میدان رفته است. این در شرایطی است که هر ساله تعداد زیادی از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی به دلیل پایبند بودن به ارزش ها و اعتقادات انقلاب، از رویارویی با نمایندگان صهیونیست سر باز می زنند و حتی محرومیت های احتمالی را به جان می خرند و قید مدال را می زنند، اما به نظر می رسد این ارزش های بزرگ در فدراسیون فوتبال و توسط یک سرمربی خارجی و مدیر برنامه هایش زیر پا گذاشته شده است.

نکته جالب توجه درباره بامداد میرزایی ماجرای درگیری لفظی کی روش با کفاشیان است. کفاشیان که برای حضور در کنار تیم ملی در استرالیا راهی این کشور شده بود، در زمان تمرین تیم ملی ناگهان بامداد میرزایی را می بیند که پیراهن ایران را پوشیده است. این موضوع عصبانیت رئیس فدراسیون فوتبال را به دنبال داشته است. کی روش نیز که بامداد میرزایی را از دوستان نزدیک خود می داند، بر سر این فر با کفاشیان درگیری لفظی پیدا می کند. به همین دلیل هم بود که کفاشیان مدت کوتاهی در استرالیا ماند و به رغم صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی، ترجیح داد به ایران بازگردد.

منبع: گفتارنیوز
نظرات بینندگان
یه عاشق شهادت
|
Kazakhstan
|
۱۵:۱۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
برو جمع کن با این سایت مسخره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
هر دم از این باغ بری می رسد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
چرت نگو بدبخت عقده ای به شماها باشه همه صهیونیستن ... تو خوبی .... مارلبرو و مک دونالد و اینا تموم شد به یه تیم دسته دهمی یه قاره دیگه گیر دادید ... خدا شفا بده
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
زمینه سازی برای پروژه ی بای بای کیروش دیگه ... درست نمیگم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
من که هر چی گشتم هیچ ربطی بین مالکین باشگاه با کسایی که شما می گید پیدا نکردم . خوشحال می شم لینک بدین و حرفتون رو با مدرک اثبات کنید . وگرنه حرف انداختن وسط که راحته .