۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

واکنش قلعه‌نویی به شادی گل عنایتی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حرکت عنایتی حرکت کل ملت ایران بود که از بازیکن مجموعه باشگاه استقلال به نمایش درآمد.
کد خبر : ۲۲۴۹۰۲
صراط: امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا با یک تیم باکلاس بازی داریم که مربی کاربلدی دارد. بازی ما سخت است و بعد از آن هدیه‌ای که خدا به ما داد از لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار گرفتیم و مصمم هستیم سه امتیاز بازی فردا را نیز بگیریم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش گفت: میلاد فخرالدینی محروم است و مگویان همچنان مصدوم.

خبرنگاری گفت شما در جریان حرکت رضا عنایتی برای شادی بعد از گل بودید که قلعه‌نویی پاسخ داد: قبل از آن بچه‌ها با هم هماهنگ کرده بودند ولی این حرکت کل ملت ایران است، نه فوتبالیست و نه جامعه ورزشی بلکه این نمادی از کار اسلامی بود و خوشحالیم که رضا عنایتی از مجموعه فرهنگی ورزشی استقلال این کار را انجام داد.

وی تأکید کرد: در کمیسیون اصل90 هم بارها گفته‌ام یک جایی از فوتبال جای مشتی‌ها است ولی یک عده در این ده سال می‌خواستند فوتبال را به شکل دیگر نشان دهند. من می‌دانم که بچه‌های فوتبالی همه اهل بیت را دوست دارند و بعضی مواقع هم از جاهایی فیلم‌هایی درست می‌کنند و پخش می‌کنند که این کارها درست نیست.

سرمربی استقلال در ادامه گفت‌وگو تأکید کرد: مطلبی را باید بگویم. روزی که قهرمان شدیم نماز شکر خواندیم ولی من در محفلی بودم که به من گفتند چرا این کار را انجام دادید، من هم گفتم این کار ما نمادین بود و توضیح دادم که جامعه ما یک جامعه جوان است و الگوپذیر در بازی با برق شیراز 120 الی 130 هزار نفر جمعیت آمد و به دوستان گفتم این جوان‌ها از حرکات ما الگو می‌گیرند ما نماز خواندیم تا اوج بندگی به خدا را نشان دهیم و با هر تیمی که قهرمان شوم انجام خواهم داد.

وی در پایان گفت: در جلسه آنالیز که بودیم ایمان عالمی گفت رضا عنایتی بالای یازده کیلومتر دویده که فکر می‌کنم نشأت گرفته از همان موضوع باشد.
منبع: فارس