۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

هزینه بازگشت رونالدو به منچستریونایتد

مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو عنوان کرد در صورت جدایی این بازیکن از رئال مادرید ارزش وی در بازار نقل‌و‌انتقالات ۳۰۰ میلیون یورو خواهد بود.
کد خبر : ۲۲۴۹۰۳
صراط: ژورژ مندس در گفت‌و‌گو با «رادیو 4 بی‌بی‌سی» گفت: رونالدو گرانقیمت‌ترین بازیکن تمامی ادوار تاریخ فوتبال است، چون او بهترین فوتبالیست و بهترین ورزشکار تمامی ادوار تاریخ است. نمی‌توانید کریس را با شخص دیگری مقایسه کنید. انتقال رونالدو در ازای یک میلیارد یورو غیرممکن است ولی اگر به هر دلیلی باشگاه رئال مادرید قصد فروش او را داشته باشد تنها در ازای رقم 300 میلیون یورویی با جدایی‌اش موافقت خواهد کرد. کریس به من گفته عاشق هواداران منچستریونایتد است، جایی که فوتبال حرفه‌ای‌اش را از آنجا شروع کرده است.

اگر رئال مادرید قصد فروش ستاره پرتغالی‌اش را داشته باشد تنها چند تیم همچون منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قدرت خرید وی را دارند، این در حالی است که در چند ماه اخیر شایعه بازگشت مهاجم 29 ساله کهکشانی‌ها به اولدترافورد مطرح شد، هرچند سران این باشگاه اسپانیایی مخالفت خود با جدایی کریس را بارها اعلام کرده‌اند.

کریستیانو رونالدو که سه سال و نیم از مدت زمان قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است بین سال‌های 2003 تا 2009 در منچستریونایتد عضویت داشت و در 292 بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفت 118 گل به ثمر رساند و هنوز هم محبوبیت زیادی در میان هواداران این تیم دارد.

منبع: تسنیم