۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

آمار مشاغل ایجاد شده توسط بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با مدیریت صحیح منابع می توان مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشت، گفت: بسیج در مدت دو سال 100 هزار شغل ایجاد کرده است.
کد خبر : ۲۲۵۰۸۹
صراط: سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از نخبگان، بسیج مهندسین و اعضای کانون‌های بسیج مهندسین اظهار کرد: اراده و مدیریت دو حلقه گمشده صنعت هستند و اگر مدیریت این دو عنصر را در کنار اقتصاد مقاومتی قرار بدهیم، موفق خواهیم شد.
 
وی با بیان اینکه بسیج برای مقابله با تحریم‌ها به سراغ راه حل رفته است، افزود: بسیج با ورود کارشناسانه به بخش تولیدات کشاورزی و دامی موفق به ایجاد الگوی صحیحی در این زمینه شده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در این زمینه بدون تحمیل هزینه به دولت در قالب دو فاز و در مدت دو سال 100 هزار شغل ایجاد کرده‌ایم.
 
وی خواستار ترسیم این الگو در بخش صنعت و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت راه اندازی دوباره صنایع تعطیل شده شد.
 
نقدی با اشاره به آغاز جلسات کارشناسی درباره حل مشکلات بخش صنعت در سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید راهکارهای عملیاتی برای راه اندازی صنایع تعطیل شده و صنایع بحران زده ارائه شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صنعتگران باید برای سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های مناسب و سود آور را شناسایی کنند.
 
وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم راهکارهای عملیاتی حل مشکلات صنعت را احصا کرده و در این زمینه به راه اندازی صنایع راکد کمک کنیم.
 
نقدی با بیان اینکه مسائل و مشکلات بخش صنعت باید مطالبه شود گفت: جایی برای شنیدن صحبت‌های تولید‌کنندگان وجود ندارد.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیاری خوب صنعت در کشور اظهار کرد: با مدیریت صحیح منابع می‌توان مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشت.
منبع: فارس
برچسب ها: شغل نقدی بسیج