۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

سایپا حاشیه بازی استقلال را مشکوک دانست

فساد در فوتبال فقط مربوط به جابه جایی پول یا برخی رفتارهای غیر ورزشی نیست. گاهی اوقات جیمی‌جامپ‌ها هم در این دایره قرار می‌گیرند.
کد خبر : ۲۲۵۳۸۴
صراط: سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: فساد فوتبال فقط جابه جایی پول نیست گاهی اوقات هم جیمی جامپ‌ها هم در این دایره قرار بگیرند.

حسین خوش‌نظر در مورد دیدار با استقلال گفت: بازیکنان ما از نظر فنی شایستگی‌های زیادی دارند و در این مسابقه هم سرتر از حریف بودند اما یک توپ استقلال روی دروازه ما آمد و گل شد وگرنه بازیکنان ما هیچ چیز کمتر از بازیکنان استقلال نداشتند. به نظر من در تیم استقلال کرار و شهباززاده ستاره‌های تعیین‌کننده بودند و استقلال بدون آنها قدرت فصول گذشته را ندارد.

وی ادامه داد: در این بازی به عقیده کارشناسان یک پنالتی برای ما گرفته نشد اما فغانی داور مسابقه به شکوری بازیکن ما گفته شما بی‌احتیاطی کردید ولی کارشناسان داوری نظرشان اخراج صادقی و پنالتی برای سایپا در آن صحنه بوده است. اگر ما یک امتیاز از این بازی می‌گرفتیم هم استقلال را نگه می‌داشتیم هم خودمان در کورس می‌ماندیم با این حال باز هم تلاش خواهیم کرد که به کورس برگردیم.

سرپرست سایپا با اشاره به قضاوت فغانی در فینال جام ملت‌های آسیا گفت: او فینال بزرگ‌ترین رویداد آسیا را سوت زده است و چنین اشتباهاتی از او بعید بود ضمن اینکه در این مسابقه فقط 3 دقیقه وقت تلف‌شده محاسبه شد در حالی که در نیمه دوم بازی 6 تعویض داشتیم. ابراهیم شکوری مصدوم شد و همچنین یک جیمی‌جامپ وارد زمین شد بنابراین بهتر است در مورد وقت تلف شده هم بررسی شود هرچند تعیین وقت تلف‌شده در اختیار داور است اما این اتفاقات در نیمه دوم رخ داد که فقط سه دقیقه وقت تلف‌شده اعلام شد. آن هم در حالی که در فوتبال امروز ثانیه‌ها تعیین‌کننده هستند و می‌توانند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند و این درست نیست که بگویند مثلا شما 95 دقیقه گل نزدید و حالا چرا در مورد دو سه دقیقه چانه می‌زنید.

خوش‌نظر افزود: من در این مسابقه محروم بودم البته با دوستان در کمیته انضباطی صحبت کردم و آنها گفتند که جریمه را پرداخت کن و نامه‌ای برای بخشش بنویس. با این حال نیم ساعت قبل از بازی اعلام شد که نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم و محرومم چون دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال گفته است دیگر بخشش نخواهیم داشت.

وی افزود: من هم تابع قانون هستم اما برایم جالب است که عزیز دیگری که بازیکن و مربی است یک روز بعد بخشیده می‌شود تازه او بازیکن و مربی بوده و تاثیرش در مسابقه بیشتر از من سرپرست است چرا سیاست تبعیض را در پیش گرفت اگر قانون است باید برای همه باشد. مگر نگفتند که بخشش نداریم پس چگونه شد که یک بازیکن و مربی بخشیده می‌شود اما من را نبخشیدند.

خوش‌نظر تصریح کرد: فساد در فوتبال فقط مربوط به جابه جایی پول یا برخی رفتارهای غیر ورزشی نیست. گاهی اوقات جیمی‌جامپ‌ها هم در این دایره قرار می‌گیرند. خیلی جالب است که این تماشاگر در دقایق تلف‌شده بازی به میدان پرید. چرا او در دقیقه 70 یا 75 یا 80 این کار را نکرد. آیا کسی از این تماشاگر در این مورد سوالی پرسید که آیا کار او هدایت‌شده بوده یا نه؟

سرپرست سایپا در مورد اینکه حتی جلالی از نداشتن زمین تمرین هم گلایه داشته و اینکه نتوانسته در زمین کرج یک جلسه تمرین کند گفت: اینها مسائل مدیریتی است. ما می‌خواستیم که در کرج یک تمرین یا یک بازی دوستانه داشته باشیم که این اتفاق نیفتاد و بیشتر هم مربوط به مسائل مالی بود.
منبع: فارس