۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

بازگشت نام پیامبر(ص) به یک بیمارستان +عکس

هر چند نصب دو بنر مذکور که در تصویر نیز هویداست به نظر می‌آید طی اقدامی عجولانه صورت گرفته، اما هر چه باشد نشان دهنده عشق و علاقه به پیامبر گرامی اسلام(ص) است.
کد خبر : ۲۲۵۴۲۶
صراط: مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم در روزهای گذشته واکنش‌های عجولانه، قابل تامل و در عین حال ارزشمندی پیرامون خبر تغییر نام بیمارستان پیامبر اعظم در این جزیره نشان داده‌اند.

طی انتشار مطلبی با عنوان «تغییر نام بیمارستان از پیامبر اکرم (ص) به منطقه آزاد قشم» در تابلو اصلی بیمارستان 163 تختخوابی شهر قشم، که در آن نام این بیمارستان که مقرر شده بود پیامبر اعظم (ص) گذاشته شود به «منطقه آزاد قشم» تغییر کرده بود، مقامات این سازمان واکنش‌های مخلتفی را از خود نشان داده‌اند که پایگاه اطلاع‌رسانی و وب‌سایت رسمی این سازمان نیز در اقداماتی قابل توجه اقدام به تکذیب مطلب فوق کرده است.
 
این پایگاه علاوه بر این امر در مدت زمان انتشار مطلب فوق از خبرگزاری فارس تاکنون، اقدام به انتشار تصویری کرده که در آن در دو تابلو از جنس بنر در دو طرف بیمارستان و در حالی که تابلوی اصلی که در سردرب و نمای اصلی بیمارستان نامی دیگر را برای این بیمارستان بازگو می‌کند، نصب کرده که اطلاع از افتتاح بیمارستان مذکور در آینده نزدیک با نام پیامبر اعظم (ص) را می‌دهد.
 
ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که همین وب‌سایت حتی در روز انتشار خبر نخست فارس در مورد تغییر نام بیمارستان مذکور در تصویری دیگر از بیمارستان(+)، ساختمان مذکور را در حالی به تصویر کشیده که خبری از بنرهای مذکور نیست.
 
این در حالی است که طی روزهای گذشته گذشته علی‌اکبر شعبانی‌فرد سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، طی مصاحبه‌ای گفته است: مطلب تغییر نام بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد قشم بی‌پایه و اساس است و این بیمارستان از روز ابتدایی ساخت آن همین عنوان را داشته و درج لوگوی سازمان دلیلی بر تغییر نام آن نیست و هرگونه تغییر در نام بیمارستان تکذیب می‌شود.
 
حال باید از این مسئول پرسید که تابلویی که در سردرب و پیشانی بیمارستان مذکور با ابعادی بزرگ خودنمایی می‌کند، از چه کانالی تاییدیه‌های لازم را گرفته که بخشی از معماری ساختمان مذکور شده است.
 

نام پیامبر اعظم(ص) دوباره به بیمارستان قشم بازگشت +تصاویر

*تصویری که پس از انتشار خبر مربوطه، وب‌سایت قشم با وجود تابلوی اصلی در بالای پیشانی بیمارستان منتشر کرده است
 
از طرفی شعبانی‌فرد گفته است که تابلوی اصلی بیمارستان همان لوگوی سازمان منطقه آزاد قشم است که باید به وی یادآور شد که لوگوی منطقه آزاد قشم در ذیل خود سال‌هاست که مزین به سه حرف لاتین مخفف سه کلمه "(Qeshm free zone)"(Q.F.Z) است و حال باید پرسید همانطور که در تصاویر نیز مشهود است حرف "H" در نام لوگوی سازمان منطقه آزاد چه جایگاهی دارد.
 
از طرفی با حروف و کلمات فارسی نیز در تابلوی سردرب و پیشانی با دقت و حساسیت بالایی عنوان «بیمارستان منطقه آزاد قشم» درج شده است.
 

نام پیامبر اعظم(ص) دوباره به بیمارستان قشم بازگشت +تصاویر

جای بسی تعجب است که مقامات سازمان منطقه آزاد قشم به جای قبول اشتباه و بررسی ریشه این مشکل رخ داده، کمر به تکذیب این خبر بسته‌اند در حالی که دسته کم در نمای اصلی ساختمان بیمارستان 163 تختخوابی از نظر فنی و معماری نمی‌توان، بخشی دیگر را برای نصب تابلو مجدد متصور بود.
 
هر چند که مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم بر ابقای نام پیامبر اعظم (ص) بر این بیمارستان تاکید کرده‌اند و این واکنش آنها در نوع خود قابل تقدیر و تامل است، اما زیباتر این بود این سازمان به جای فرافکنی پیرامون مطلب منتشر شده و محکوم کردن خبرگزاری فارس و نصب بنرهای موقتی اقدام به اصلاح تابلوی اصلی که نام منطقه آزاد قشم برای بیمارستان مذکور را یادآوری می‌کند، می‌کرد.
 
هر چند نصب دو بنر مذکور که در تصویر نیز هویداست به نظر می‌آید طی اقدامی عجولانه صورت گرفته، اما هر چه باشد نشان دهنده عشق و علاقه به پیامبر گرامی اسلام(ص) است.
منبع: فارس