۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

سعیدی: دشمن امروز از یزید بدتر است

وی افزود: دشمن امروز از یزید و فرعون و نمرود بدتر و خلاصه شده در شیطان بزرگ آمریکاست و ملت ما پشت سَر رهبری انقلاب در برابر فشارها می‌‏ایستد.
کد خبر : ۲۲۵۵۸۴
صراط: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راه ما روشن است و با پشتوانه قوی به حرکت خویش ادامه می‏‌دهیم و مذاکرات را با پافشاری بر اصول خود دنبال می‏‌کنیم.

حجت‏‌الاسلام علی سعیدی عصر امروز در حاشیه مراسم جشن انقلاب شهرک انقلاب شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه مالک اشتر این شهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان تأثیر خواص در هر انقلابی بیان کرد: خواص نقش مثبت و منفی دارند؛ در دوره پیامبر، ائمه، غیبت و حاکمیت دینی، ولایت ولایت رسول‌‏الله است و در همه زمان‏ها تحقق این امر باید باشد و این به خواص جامعه بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وجود سه جریان در جامعه اسلامی از بعد از پیامبر اظهار کرد: جریان موافق انقلاب و اسلام و ولایت که ما اصولگرا می‌‏گوییم؛ جریان مخالف و معاند و منحرف نظام و جریان سوم که همانا ساکتین هستند.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین درس‏های انقلاب توحیدی تکیه بر درون و امکانات درونی و استحکام درونی قدرت اسلام را بسازند؛ پیامبر(ص)، اسلام را یک امت ساخت.

سعیدی تأکید کرد: استراتژی رهبری بنای استحکام درونی نظام و رویکرد اقتصاد مقاومتی که یکی از راهکارهای این تاکتیک، نگاه به بیرون است، بوده و باید مراقب باشیم که این تجربه تاریخی است.

وی با اشاره به کشورهای چین و هند و توجه به قدرت درونی و استحکام ملی بیان کرد: رهبران چین و هند این کشور را به سمت تولید و تکیه به داخل سوق دادند و امروز در عرصه اقتصادی قدرتمند و تأثیرگذار در جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن دست از تحریم ما برنخواهد داشت، به جمله رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب می‌فرماید« در کربلا وقتی تحریم‏ها برداشته شد که سَرها را بریدند و اهل بیت را به اسیری بُردند و خیمه‌‏ها را آتش زدند».

وی افزود: دشمن امروز از یزید و فرعون و نمرود بدتر و خلاصه شده در شیطان بزرگ آمریکاست و ملت ما پشت سَر رهبری انقلاب در برابر فشارها می‌‏ایستد.

سعیدی با اشاره به کشورهای یمن، سوریه، لبنان، عراق و کل منطقه خاورمیانه عنوان کرد: همه این منطقه زیر نفوذ معنوی انقلاب اسلامی است و آمریکا خواب این روزها را نمی‏‌دید، آنها 48 ماه در سوریه حضور دارند و به هیچ یک از اهداف مهم خود دست نیافته‏‌اند.

وی تأکید کرد: راه ما روشن است و با پشتوانه قوی به حرکت خود ادامه می‏‌دهیم و مذاکرات را با پافشاری بر اصول خود دنبال می‏‌کنیم و عقب‏نشینی نکرده و اگر دشمن قبول نکرد به ملت بگوییم ملت ما با ایستادگی و مقاومت و استواری بر اصول پیروزی دیگری را کسب خواهند کرد.
منبع: فارس