۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
حاجی‌بابایی: مقبولیت مسئولان به میزان تبعیت از رهبری است

دشمن درپی نابودی مفهوم شهادت است

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با طرح‌ریزی ابعاد مختلف جنگ نرم درصدد ضربه‌زدن به ایران اسلامی و نابود کردن مفاهیم بلندی چون شهادت است.
کد خبر : ۲۲۵۵۸۶
صراط: وزیر سابق آموزش و پروررش گفت: بر اساس فرهنگ انقلاب کرنش در مقابل زورگویان عملی نکوهیده است و مسئولان کشور باید بدانند میزان مقبولیت و مشروعیت‌شان در جمهوری اسلامی به اندازه همسو بودن با این مواضع و تبعیت از رهبری انقلاب است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی امشب با حضور در مراسم یادواره شهدا که در مسجد سنجیده این شهر برگزار شد اظهار کرد: انقلاب ما الهی است، براساس قرآن انجام شده، رهبری مدبر آن را هدایت کرد و از پشتوانه مردمی برخوردار بود.

وی بیان کرد: قشرهای مختلف مردم با قرآن، رهبر و آرمانهای انقلاب اسلامی پیمان بستند و معادلات قدرت‌طلبی مستکبران را برهم زدند؛ با روی کارآمدن انقلاب اسلامی دو قطبی بودن جهان و تقسیم دنیا به شرق و غرب از بین رفت و در یک سوی جهان قطبی متعلق به غرب با محوریت آمریکا و در سوی دیگر قطبی متعلق به اسلام با محوریت جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وزیر سابق آموزش و پرورش عنوان کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی در واقع وارد میدان نبرد با دشمنان اسلام شده‌ایم؛ نبردی تمام عیار که تنها به عرصه جنگ نظامی ختم نمی‌شود و افکار جوامع را از طریق جنگ نرم در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد:‌ انقلاب اسلامی تفکر غرب را مورد چالش قرار داد از همین رو دشمنی نظام سلطه را به خود می‌بیند.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش شهدا برای ایجاد بستر حکومت خدا، پیغمبر و ائمه اطهار(ع) است افزود: شهادت‌طلبی جوانان ما سبب بیداری اذهان در جوامع جهانی و گرایش روزافزون به اسلام و موجب شناخته‌ترشدن ائمه اطهار(ع) و به میان آمدن نام شیعه 12 امامی شده است.

وی اضافه کرد: درست است که مسئولان وظیفه دارند کشور را آباد کنند و در همه زمینه‌ها خدمت‌رسانی را در دستور کار خود قرار دهند اما ملت ایران حرکتی را شروع کرده که عاشورایی است و براساس این اعتقاد دست‌اوردهای بزرگی از جمله اقتدار در جهان به دست آورده است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: فراگیر شدن پیام شهیدان در جوامع جهانی مستکبران را در معرض تهدید قرار داده به‌طوری که حزب‌الله به عنوان دنباله‌رو مکتب اسلامی به تنهایی قادر به وارد کردن شکست بر آنان شده است.

وزیر سابق آموزش و پرورش اظهار کرد: دشمنی آمریکا با نظام اسلامی به سبب مسائل هسته‌ای نیست بلکه به فرهنگ عاشورایی مربوط می‌شود و این فرهنگ به ما می‌گوید کرنش در مقابل زورگویان عملی نکوهیده است.

وی ادامه داد: مسئولان کشور با توجه به این مطلب مواضع خود را برگزینند و بدانند میزان مقبولیت و مشروعیت‌شان در نظام جمهوری اسلامی به اندازه همسو بودن با این مواضع و تبعیت از رهبری انقلاب است.

حاجی‌بابایی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز دشمن با طرح‌ریزی ابعاد مختلف جنگ نرم درصدد ضربه‌زدن به ایران اسلامی و نابود کردن مفاهیم بلندی چون شهادت است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط حاجی بابایی