۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴

قلعه‌نویی: بدون کرار هم بردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌‌گوید که تیمش اکنون بدون مهره‌های اصلی هم می‌تواند برنده شود و آنها امروز یک تیم بودند.
کد خبر : ۲۲۵۷۹۶
صراط: امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری بعد از دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: خدا را بابت 3 امتیازی که امروز کسب کردیم شکر می‌کنیم. 3 امتیاز حساس و حیاتی که در حضور تعداد کم هوادارانمان کسب کردیم.

وی افزود: این تماشاگران که امروز در ورزشگاه بودند در شرایط سخت هم ما را همراهی می‌کردند و جا دارد از آنها تشکر کنم. آنها هفته‌های بدی را گذراندند اما با همین شرایط هم ما را همراهی کردند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ما امروز نشان دادیم که یک تیم هستیم و بدون جاسم کرار هم برنده شدیم. نمی‌گویم که مهره‌ها و ستاره‌ها در افکار و تاکتیک‌های یک مربی تاثیری ندارند اما ما بدون مهره‌ها هم یک تیم نشان دادیم. در تیم‌مان اکنون آرامش وجود دارد و بازیکنان به خوبی مسائل تاکتیکی را انجام می‌دهند. از همه آنها تشکر می‌کنم و این برد را هم به هوادارانی تقدیم می‌کنم که پیش از این هم و زمان شکست‌ها نیز ما را همراهی کردند.

قلعه‌نویی ادامه داد: با هر تیمی بازی می‌کنیم دعا می‌کنیم که به بازیکن تیم حریف‌مان کارت ندهند. تیم‌ها مقابل ما از نظر بدنی و انگیزشی تخلیه می‌شوند و هفته بعد با رقیب‌ ما بازی می‌کنند که این ایراد به سازمان لیگ وارد است. دو سال قبل نحوه کار سازمان لیگ بهتر بود.

وی افزود: تیم‌ها در مقابل پرسپولیس هم به دلیل پخش مستقیم بودن بازی با انگیزه بازی می‌کنند و برای دیدار بعد تخلیه می‌شوند به همین دلیل ما باید نگران تیم حریف هم باشیم که بازیکنانش کارت نگیرند و بتوانند مقابل تیم رقیب ما هم بازی کنند. من این ایراد را از سازمان لیگ می‌گیرم که نباید نحوه بازی‌ها به این شکل باشد و بهتر است مسابقات به صورت چرخشی باشد که دو سال پیش به همینگونه بود و این روش بهتر است.

سرمربی تیم استقلال با تشکر از بازیکنان تیمش گفت: آنها مردانه با معرفت و با غیرت بازی کردند با انکه دغدغه مالی داشتند اما به عشق مردم و با تعصب به پیراهن بازی خود را انجام دادند. این بازیکنان همچنین کادر پزشکی و همکاران پشتیبانی تیم ما 4 ماه است که پول نگرفته‌اند اما با تعصب و غیرت کار کردند و ما نشان دادیم که در تیم باشگاهی هم تعصب داریم.

قلعه‌نویی افزود: بازیکنان با اینکه چند ماهی است یک ریال هم نگرفتند اما به خوبی کار می‌کنند.

وی درباره دلیل تعویض یعقوب کریمی هم گفت: این بازیکن به دلیل مصدومیت تعویض شد.

سرمربی تیم استقلال در مورد عملکرد طالب‌لو هم گفت: باید از کریم بوستانی و دروازه‌بان‌های تیمم تشکر کنیم. ما سه دروازه‌بان داریم که مانند 3 برابر تمرین می‌کنند و تشخیص ما این بود که وحید در این بازی درون دروازه باشد. فروزان هم در دو بازی گذشته نشان داد که شایسته حضور در تیم ملی بوده است اما هم تشخیص کادر فنی بود و هم خود من قبل از بازی سایپا به طالب‌لو گفتم که این بازی او درون دروازه است.


منبع: تسنیم