۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴

روایتی از زندانی‌شدن به‌خاطر داستان‌قرآنی

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک به بیان خاطراتش در خصوص مبارزات با طاغوت پرداخت.
کد خبر : ۲۲۵۸۲۱
صراط: حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امشب در جشن دهه مبارک فجر که با حضور معلمان قزوینی در سالن اجتماعات کوثر این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور روزهایی است که در آن ملت شهیدپرور کشورمان از جان و مال خود برای استقرار حکومت اسلامی در این کشور گذشتند.

وی ضمن توجه بیش از پیش به آرمان‌های امام و بنیان‌های انقلاب اسلامی یادآور شد: معلمان جزو اقشاری هستند که اشاعه فرهنگ انقلاب از خطیرترین وظایف آنان محسوب شده و باید سعی کنند تا نسب به انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده بکوشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبارزات خود در زمان طاغوت علیه استبداد پهلوی عنوان کرد: در زمان طاغوت بنده به خاطر بیان داستان قرآنی حضرت موسی و فرعون به زندان افتادم اما امروز چنان آزادی در کشور اتفاق افتاده که همه مردم انتقادهای خود را به مسئولان بیان می‌کنند به طوری که از جراید و خبرگزاری‌ها گرفته تا اجتماع مردم کسی هراسی از بیان نقطه نظرات خود ندارد.

حسینی اضافه کرد: امروز شاهد عزت و عظمت مردم ایران در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم به‌طوری که در دوران طاغوت ذلت و حقارت از جانب حاکمان آمریکایی به مردم‌مان اعمال می‌شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن برشماری خیانت‌های رژیم پهلوی به مردم با بیان خاطراتی تصریح کرد: برخی نمانیدگان مجلس آن دوران نقل می‌کنند که یکی از نماینده‌ها نماینده شدنش را مرهون کمک انگلیسی‌ها عنوان کرده بود یعنی نمایندگان ما نیز نه با رای مردم بلکه با رای انگلیس و آمریکا به مجلس راه می‌یافتند.

حسینی ضمن تشریح اوضاع منطقه غرب آسیا، یمن، عراق، سوریه و دیگر کشورها تاثیرات ناشی انقلاب اسلامی را در بیداری اسلامی شکل گرفته با اهمیت عنوان کرد و افزود: امروز مردم یمن با تاسی از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بزرگ را رقم زده‌اند.

حسینی در خاتمه ضمن حضور در مراسم تقدیر از چند نفر از فرهنگیان منتخب، بر گسترش و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
منبع: فارس