۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
اسلحه‌های غیرقانونی جمع آوری می شود

مهلت چهارماهه به خاندان پادشاهی کویت

معاون نخست وزیر و وزیر کشور کویت درنامه‌ای به دیوان پادشاهی این کشور از تمامی اعضای خانواده پادشاهی خواست اسلحه‌های بدون مجوز خود را تحویل دهند.
کد خبر : ۲۲۵۹۷۴
صراط: معاون نخست وزیر و وزیر کشور کویت درنامه‌ای به دیوان پادشاهی این کشور از تمامی اعضای خانواده پادشاهی خواست اسلحه‌های بدون مجوز خود را تحویل دهند.

در آستانه اجرای قانون جمع‌آوری سلاح، مهمات و مواد آتش‌زا «محمد خالد حمد الصباح» معاون نخست وزیر و وزیر کشور کویت نامه‌ای به دیوان پادشاهی این کشور نوشت و تمامی افراد خانواده پادشاهی را به تحویل دادن اسلحه و مهمات بدون جواز خود فرا خواند تا الگویی برای همه شهروندان کویتی باشند.
 
بنا به گزارش «سی.ان.ان» عربی، بخش اطلاع‌رسانی امنیتی وزارت کشور کویت اعلام کرد اقدام پیشگیرانه جمع‌آوری سلاح‌های بدون مجوز شامل همه افراد در کویت از جمله پلیس، ارتش وگارد ملی نیز می‌شود.
 
مجلس «امت» کویت در بیست و هفتم  ماه ژانویه قانون جمع‌آوری سلاح‌های بدون مجوز و تحویل آن به حکومت را تصویب کرد و قرار شد ظرف مدت 4 ماه به شهروندان کویتی مهلت داده شود تا اسلحه‌های بدون مجوز خود را تحویل دهند و پس از اتمام مهلت داده شده اگر در خلال تفتیش‌ها اسلحه‌ای کشف شد، مجازات خواهد داشت.
منبع: فارس