۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

اولین تمرین برزای و بازگشت کرار

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال، امروز اولین تمرین خود را با آبی‌پوشان تهرانی انجام داد.
کد خبر : ۲۲۶۰۱۰
صراط: تمرین عصر امروز دوشنبه استقلال و پس از پیروزی مقابل پیکان تهران از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی و با حضور بیش از ۵۰ تماشاگر برگزار شد که حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* بهنام برزای اولین تمرین خود را با آبی پوشان انجام داد که مورد تشویق هواداران نیز قرار گرفت.

* جاسم کرار که در دیدار مقابل سایپا از بازی اخراج شد و چند روز در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشت، امروز به جمع استقلالی‌ها ملحق شد و بازیکنان از او استقبال گرمی کردند.

* آرش برهانی با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و با اجازه کادر فنی تمرین نکرد و خیلی زود کمپ استقلال را ترک کرد.

* سوژه امروز هواداران استقلال برخورد سرد مهدی رحمتی با وحید طالب‌لو بود. آنها معتقد بودند رحمتی باید به خاطر حضور چند ساله‌اش در استقلال چنین رفتار بدی را از خود انجام نمی‌داد.

* محسن فروزان به خاطر شرکت در مراسم فوت پدر بزرگش به رشت رفته و غایب تمرین بود. همچنین خسرو حیدری و یعقوب کریمی با اجازه کادر فنی در تمرین حضور نداشتند.

* یک بازیکن روسی الاصل در تمرین استقلال حاضر بود که وقتی از او سئوال شد آیا قرار است با استقلال قرارداد ببندی لبخندی زد و گفت: تنها برای تمرین و آمادگی بدنی خود به کمپ استقلال آمدم و قرار نیست به این تیم بپیوندم.

* تعدادی از بازیکنان با توجه به فاصله دیدار تا گسترش فولاد انتظار داشتند کادر فنی 2-3 روز تمرین را تعطیل کرده اما چنین مساله‌ای اتفاق نیفتاد و ما باید فردا در تمرین استقلال حضور داشته باشیم.

* هرایر مگویان که چند روزی را به علت مصدومیت به طور انفرادی تمرین می کرد امروز در تمرینات گروه شرکت کرد و همپای سایر بازیکنان تمرین کرد.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و ضمن تشکر از بازیکنان بابت بازی خوبی که مقابل پیکان تهران انجام دادند از آنان خواست با تمرینات منظمی که برگزار می کنند این روند پیروزی را در دیدارهای آینده استقلال نیز انجام دهند.

* پس از صحبت‌های سرمربی استقلال بازیکنانی که روز گذشته مقابل پیکان به میدان رفته بودن،د حدود ۳۰ دقیقه ریکاوری کرده و سپس ورزشگاه را ترک کردند و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* بازیکنا استقلال فردا و از ساعت 15:30 دقیقه تمرینات خود را در کمپ زنده یاد حجازی ادامه خواهند داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه اول اسفند در تبریز به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.


منبع: مهر