۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۸

«مختارنامه» چرا پخش نشد؟

اين قسمت بسيار حجيم بود و به همين دليل به حجم سنگيني از جلوه هاي ويژه احتياج داشت و اين حجم عظيم تا جمعه‎شب نيز به پايان نرسيد.
کد خبر : ۲۲۶۰۴

فارس: مدير روابط عمومي مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» اعلام كرد آماده نبودن حجم بالاي جلوه‌هاي ويژه در قسمت 32، مانع پخش اين قسمت از سريال در جمعه‎شب (6 خردادماه) شد.

رضا استادي گفت: همان طور كه در اخبار قبل اعلام شده بود، قسمت 32 مختارنامه از قسمت هاي سخت و سنگين اين سريال بود كه در آن جنگ نصيبين به تصوير كشيده شده است.

وي ادامه داد: اين قسمت بسيار حجيم بود و به همين دليل به حجم سنگيني از جلوه هاي ويژه احتياج داشت و اين حجم عظيم تا جمعه‎شب نيز به پايان نرسيد.

استادي اظهار داشت: اين مشكل همواره وجود داشته و چون مختارنامه از سوي تلويزيون در جدول پخش قرار گرفت، فرصت كافي از ابتدا براي كار وجود نداشت. اين مرحله از كار وقت و انرژي بسياري مي‌گيرد و در حال حاضر نيز تمام گروه را در طول هفته درگير خود مي‌كند.

وي افزود: بخش هايي نظير تدوين، موسيقي، صداگذاري و . . . به پايان رسيده و مشكل جلوه‎هاي ويژه مانع از پخش قسمت 32 در 6 خردادماه شد. البته پيش از اين نيز گروه سازنده مختارنامه درگير مشكلات فني شده بودند ولي با تلاش شبانه‎روزي، سريال به پخش رسيد اما متأسفانه اين تلاش براي قسمت 32 كفاف نداد و پخش به تعويق افتاد.