۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
امام جمعه قم:

استکبار همچنان از ملت در هراس است

امام جمعه قم در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قم گفت: اگر چه ۳۶ سال از انقلاب اسلامی گذشته است اما قدرت ملت ایران همچنان رو به فزونی است و استکبار جهانی از این قدرت در هراس است.
کد خبر : ۲۲۶۴۲۱
صراط: آیت الله سعیدی که پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن قم و در حرم حضرت معصومه(س) سخن می گفت، اظهار داشت: امروز دشمن اصلی مردم ایران، آمریکاست و از هیچ تلاشی برای شکست انقلاب اسلامی فروگذار نیست.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول 36 سال گذشته در مقابل شرق و غرب ایستاده است و اکنون نیز با تکیه بر راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، در مقابل توطئه های جدید دشمن می ایستد و در مذاکرات اخیر نیز با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به پیروزی و عزت می رسد.

امام جمعه قم افزود: استکبار جهانی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هراس است که نمونه این قدرت، ائتلاف جهانی 86 کشور برای شکست مردم سوریه بود اما اراده جمهوری اسلامی بر حفظ سوریه قرار گرفت و با درایت حاج قاسم سلیمانی و جانفشانی محور مقاومت، سوریه حفظ شد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تصریح کرد: برای دشمنان ما و مردم دیگر کشورها، حضور انقلابی مردم امری تعجب برانگیز است زیرا معنای این حضور این است که انقلاب اسلامی ایران، خواسته ملت انقلابی ایران است و هر کس با این مردم روبرو شود، شکست می خورد.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: مردم ایران با قدرت و درایت از انقلاب اسلامی ایران و حقوق مسلم مردم دفاع می کنند. در طول 36 سال گذشته، ما همه چیز را با عزت به دست آورده ایم و فرزندان مکتب امام حسین(ع) و هیهات منا الذلة هستیم و در مقابل دشمن کوتاه نمی آییم.

امام جمعه قم گفت: باید شکر نعمت انقلاب اسلامی را به جا بیاوریم و از خداوند می خواهیم که نهضت انقلاب اسلامی را با حکومت جهانی امام مهدی(عج) متصل گرداند و برای تیم مذاکره کننده و مسئولان دولت و نظام آرزوی موفقیت داریم.

منبع: تسنیم