۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

جریمه 1.5 میلیاردی برای کوره آجرپزی!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مالک یک کوره آجرپزی به دلیل عرضه خارج از شبکه نفت کوره یک میلیارد ریال جریمه شد.
کد خبر : ۲۲۶۹۸۱
صراط: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مالک یک کوره آجرپزی به دلیل عرضه خارج از شبکه نفت کوره یک میلیارد ریال جریمه شد.
 
مهدی ریاضیبا اشاره به گشت مشترک سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در راستای اجرای این گشت مشترک از یک کوره آجرپزی بازدید به عمل آمد.
 
وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده عرضه 43 هزار لیتر نفت کوره خارج از شبکه مشخص شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارائه شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اضافه کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده و اخذ دفاعیات متصدی این واحد به پرداخت یک میلیارد و 579 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و الزام به عرضه در شبکه توزیع محکوم شد.
 
وی همچنین با اشاره به کشف یک محموله کشف قاچاق از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در بررسی‌ها و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه کامیون که 1750 جفت انواع کفش خارجی را حمل می‌کرد به دلیل قاچاق بودن محموله توقیف شد.
 
ریاضی با اشاره به بررسی این پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی و همچنین بررسی گزارش پلیس و دفاعیات متهم گفت: مالک این کالاها به پرداخت 561 میلیون ریال جزای نقدی و همچنین ضبط کالا در حق صندوق دولت محکوم شد.
منبع: فارس