۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

جزئیات جلسه پروین با گودرزی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: طبق گفته وزیر اقتصاد و دارایی اگر کسی برای خرید پرسپولیس پا پیش نگذارد، پرسپولیس را به پیشکسوتان و هدایتی خواهند داد.
کد خبر : ۲۲۷۰۶۴
صراط: علی پروین درخصوص جلسه‌اش با وزیر ورزش گفت: روز پنج‌شنبه جلسه خوبی با آقایان محمود گودرزی وزیر ورزش، گرشاسبی معاون وزیر ورزش و طاهری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس داشتیم و درباره مسائل مختلف پرسپولیس صحبت کردیم و منتظر دو روز آینده می‌مانیم تا بحث واگذاری پرسپولیس انجام شود تا ببینیم کسی برای خرید باشگاه شرکت می‌کند یا نه.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه هم برای بدرقه تیم پرسپولیس به مشهد به همراه حسین هدایتی به فرودگاه رفتیم و پرسپولیسی‌ها را برای سفر به مشهد بدرقه کردیم و خدا پدر هدایتی را بیامرزد که به بازیکنان قول پاداش در صورت برد را داد و فکر می‌کنم طی یکی دو روز آینده هم به قولش عمل می‌کند چرا که او مثل کوه پشت پرسپولیس، پیشکسوتان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس است. من آدم پولدار زیاد دیده‌ام اما کسی مثل هدایتی ندیده‌ام که اینگونه مخلص و بی‌ریا پا پیش بگذارد و او واقعاً دلش برای پرسپولیس می‌تپد و خدا پدرش را بیامرزد که همیشه هوای پیشکسوتان پرسپولیسی را داشته است.

پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروزش با طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی هم خاطرنشان کرد: امروز با آقای طیب‌نیا جلسه داشتیم و او برخورد خیلی گرمی با ما داشت که جای تشکر از وی دارد. با وزیر اقتصاد و دارایی درباره پرسپولیس صحبت کردیم و در این جلسه هم هدایتی حضور داشت و طیب‌نیا گفت که تا روز مزایده صبر کنیم تا ببینیم کسی برای خرید پرسپولیس شرکت می‌کند یا نه.

پروین تصریح کرد: طیب‌نیا گفت تا دو روز آینده صبر کنید و اگر کسی برای خرید سهام پرسپولیس پا پیش گذاشت که 20 درصد پیشکسوتان را به شما می‌دهیم اما اگر کسی برای خرید پرسپولیس قدم جلو نگذاشت پرسپولیس را به شما پیشکسوتان و حسین هدایتی خواهیم داد حتی طیب‌نیا گفت که خودم دوست دارم پرسپولیس را به شما پیشکسوتان بدهم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان درباره برد روز گذشته پرسپولیس مقابل پدیده تصریح کرد: واقعاً دست کادر فنی و بازیکنان درد نکند که کاری کردند کارستان و دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیسی را شاد کردند و باید به درخشان و سایر اعضای کادر فنی دست مریزاد بگویم و بخصوص از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم که کار بزرگی کردند و جا دارد به همه آنها خسته‌نباشید بگویم.
منبع: فارس