۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

حکم مدیرمسئول مهرنامه +توضیحات وکیل

شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران مدیرمسئول نشریه مهرنامه را به سه میلیون جزای نقدی بدل از یکسال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت مطبوعاتی محکوم کرد.
کد خبر : ۲۲۷۱۸۰
صراط: شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران مدیرمسئول نشریه مهرنامه را به سه میلیون جزای نقدی بدل از یکسال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت مطبوعاتی محکوم کرد.
 
سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مدیرمسئول نشریه مهرنامه با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز (یکشنبه) 26 بهمن ماه با مراجعه به شعبه دادگاه، حکم صادره را دریافت کردم.
 
وی اتهام موکلش در این پرونده را «انتشار مطلب از گروه‌های منحرف به نحوی که تبلیغ به نفع آنان باشد» عنوان کرد و گفت: دادگاه معتقد است نشریه مهرنامه با انتشار گفت‌وگوهایی از احسان نراقی، فرزین وحدت، سید حسین نصر، احمد اشرف و تورج اتابک، گروه‌های منحرف را تبلیغ کرده است.
 
علیزاده طباطبایی افزود: حکم صادره از زمان ابلاغ به مدت 20 روز قابل تجدید نظر است و به طور قطع به این رای عتراض خواهیم کرد.
 
دادگاه رسیدگی به پرونده مدیرمسئول نشریه مهرنامه 21 دی ماه برگزار شد که هیات منصفه مطبوعات متهم را در عناوین اتهامی، مجرم شناخت و مستحق تخفیف در مجازات ندانست.
منبع: تسنیم
برچسب ها: محکومیت نشریه