۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

تعداد افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش 25 درصدی مستمری‌بگیران در سال جاری خبر داد و گفت: 40 میلیون نفر زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
کد خبر : ۲۲۷۵۳۷
صراط: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش 25 درصدی مستمری‌بگیران در سال جاری خبر داد و گفت: 40 میلیون نفر زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

سید تقی نوربخش ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی در هتل تابان خورشید اظهار داشت: با توجه به اسلام‌ستیزی دشمنان در این برهه از زمان، بر ما واجب است تا در این عرصه بیش از پیش فعالیت کنیم و در همین راستا مسابقات قرآن کریم برای کارکنان ادارات تامین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد.
 
وی افزود: 3 هزار نفر از پرسنل سازمان تامین اجتماعی در مسابقات قرآنی این دوره شرکت کردند که 300 نفر آنها به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کردند.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: عملیات اجرایی الکترونیکی کردن دفترچه‌های بیمه سازمان تامین اجتماعی را از پنج ماه پیش آغاز کرده‌ایم و امیدوارم در سال 94 بتوانیم این مهم را کاملا اجرایی کنیم.
 
نوربخش با اشاره به اینکه 40 میلیون نفر زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: از 56 هزار میلیارد تومان بودجه 94 سازمان، 15 هزار میلیارد به هزینه‌های درمانی و 41 هزار میلیارد به پروژه‌ها و طرح‌ها اختصاص یافته است.
 
وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته شاهد رشد 6 تا 15 درصدی در بخش مستمری‌بگیران بوده‌ایم، یادآور شد: امسال مستمری‌بگیران 25 درصد افزایش یافته است.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات این سازمان تصریح کرد: با توجه به نیازهای موجود، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان که بنا به دلایلی از سال 78 غیرفعال شده بود را دوباره راه‌اندزی کردیم چون این سازمان نهادی مردمی بوده و فعالیت‌های این سازمان در ارائه خدمات به مرم تاثیرگذار است.
منبع: فارس