۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ها:

ظریف و کری اصلا بروند مسابقه دو بدهند!

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ها گفت: برخی فکر نکنند ما چشم دیدن قدم زدن وزیر خارجه با کری را نداریم، اصلا بروند مسابقه دو بدهند، مسئله این است که از این موضوع بوی رفاقت به مشام می‌رسد، قدم زدن با کنار میز نشستن فرقی ندارد اما ملت ما از این همه صمیمیت خوشش نمی آید.
کد خبر : ۲۲۷۹۱۲
ظریف و کری اصلا بروند مسابقه دو بدهند
صراط: حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ها با حضور در نشست سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی که در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: برخی فکر نکنند ما چشم دیدن قدم زدن وزیر خارجه با کری را نداریم، اصلا بروند مسابقه دو بدهند، مسئله این است که از این موضوع بوی رفاقت به مشام می‌رسد، قدم زدن با کنار میز نشستن فرقی ندارد اما ملت ما از این همه صمیمیت خوشش نمی آید.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر امام (ره) امروز بود، اعتدال را همان چیزی که بسیجیان رفتار می کنند، می‌دانست، اعتدال به معنی لبخند زدن به دشمن نیست بلکه در مقابل دشمن ایستادن است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ها افزود: عده ای معتقدند اگر سفیر ما را در سازمان ملل راه ندادند، چند روز سکوت می کنیم و بعد فرد دیگری را می‌فرستیم و معتدل عمل می‌کنیم.
 
وی با تأکید براینکه امروز بسیج دانشجویی در حساس ترین موضع دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: اگر دیگران غنایم را ببرند، بسیج تنگه احد انقلاب اسلامی را ترک نمی‌کند، مهمترین امتیاز بسیج دانشجویی پیشرو بودن و پیشگام بودن است. بسیج در نقطه حساس تنگه احد انقلاب اسلامی قرار گرفته است به همین خاطر پیشرو است.
 
حجت الاسلام محمدیان گفت: لازمه پیشرو بودن درک عمیق از معارف دین، درک درست از وضعیت کشور و جهان، تشخیص مسائل اصلی و فرعی، شناخت نقاط ضعف و قوت خود و دشمنان و شجاعت و جسارت و ایستادگی بر مواضع حق است.
منبع: فارس