۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
منافی:

سیاسی گفت که اشتباه کرده درخشان را آورده!

مربی سابق پرسپولیس گفت:برخی مربیان خدای توجیه هستند و نمی خواهند بپذیرند که باید کنار بروند.
کد خبر : ۲۲۸۰۳۴
صراط: در خصوص اظهارات درخشان که گفته بود برکناری کادر فنی قبلی زود نبوده چون خودشان تیمشان را بسته و یکسال کنار تیم بوده اند گفت:این آقا کلا دنبال توجیه است.شما هر حرفی بزنید یک جور دیگر جواب می دهد.کادری که سال قبل با آن همه مشکل و اعتصاب و نبود مدیر عامل و بی پولی ها و انتشار لیست پرداختی های دروغین تا روز آخر تیمش مدعی قهرمانی بوده و با کسر امتیاز توسط کمیته انضباطی و دو اشتباه فاحش داوری که دوست و دشمن آن اشتباهات مقابل سپاهان و فولاد را تایید کردند نایب قهرمان شده و در فصل نقل و انتقالات بازیکنانش را فراری داده و دستش را عمدا بسته اند باید هفت هفته فرصت داشته باشد اما سلطان سقوط شمال و جنوب خودش را با فرگوسن مقایسه می کند و مهلت سه ساله می خواهد.

وی ادامه داد:یکی از خودش بپرسد چرا این آقا در شمال با داماش و در جنوب با شاهین بوشهر ناکام بود؟ آنجا چه مشکلی داشت؟ من هر چقدر می خواهم سکوت کنم و چیزی نگویم انگار این آقا دوست ندارد.هر بار یک حرفی می زند. دارند راست راست توی چشمش نگاه می کنند و می گویند با برانکو و قطبی مذاکره کرده ایم.این یعنی چه؟ یعنی تو را نمی خواهند.حداقل کمی به اعتبار پیشکسوتان پرسپولیس فکر کن و خودت برو. روزی که علی دایی را برکنار کردند مدیرعامل (رحیمی) می گفت او باید بماند رییس هیات مدیره می گفت دایی برکنار شده.ما گفتیم نامه برکناری رسمی را یک نفر بدهد تا برویم و تا الان هم دایی یک کلام حرف نزده اما هر گاه تیم می برد این آقا در آسمان ستاره می چیند هر گاه می بازد کادر سابق مقصر است.تا کجا می خواهی رویا فروشی کنی؟تو بازیکن نداشتی؟ تو از وقتی آمدی 9 تا بازیکن جذب کردی؟(جعفر پور، خالقی فر، همامی، حاتمی ، میردورقی ، گابریل ، تادو ، علی علیپور و مرتضی قدیمی پور) دست بردار از این توجیهات.وعده نیم فصل را دادی و رفتی تادو را گرفتی. میر دورقی  را به عنوان یک سهمیه لیگ برتری گرفتی.دفاع چپ را خالی کردی.گابریل پنالتی زن و کاشته زن را آوردی.تو اگر قرار بود تیم ببندی که تیم پر از تادو می شد.
 
مدافع سابق تیم ملی درباره اینکه درخشان گفته اگر سه میلیارد می گرفتم کسی نمی توانست مرا برکنار کند اظهار داشت: این چند مربی که  که مبلغ قراردادشان بالاست درآمدشان از فوتبال همین مبلغ قرارداد است.مثل یکی دوتا از مربیان نیستند که مثلا برای یک نیم فصل 500 میلیون می گیرند و در کنارش هم کاسبی های پشت پرده دارند.مثل کسانی نیستند که در فلان تیم بی پول جنوبی آقای «گ» را می آورند و بقیه اش ... بماند.مثل برخی ها نیستند که در لیگ یکی از کشورها (فکر نکنید ایران است) در دو هفته پیاپی باعث بقای دو تیم می شوند.

وی تصریح کرد:آقایی که دم از برنامه سه ساله می زند چرا نمی گوید دایی که سه سال قرارداد داشت و سال اول هم طبق برنامه قرار بود سهمیه آسیا بگیرد که از آن هم جلو تر بود و نایب قهرمان شد را چرا خودت در منگنه گذاشته بودی؟از هفته اول بازی ها داد و هوار می کشید که آبروی پرسپولیس رفت ولی الان خودش تیم پدیده را که نصف تیمش را در اختیار نداشته و به مشکل مالی خورده را می برد و توپ به دیرک تیم هم می خورد بعد می آید در رختکن گریه شوق سر می دهد انگار حماسه ملبورن را خلق کرده!! خدا را شاهد میگیرم که من از برد تیم محبوبم خوشحال شدم. حالا سئوال من این است که چه بر سر پرسپولیس آورده ای؟ تو که می گفتی با همین بازیکنان قهرمان می شوی.

منافی ادامه داد:کاری کرده که بازیکنی که دو روز است آمده سر تمرینات به خودش اجازه می دهد به پیشکسوتی مثل شاه محمدی توهین کند.من تعجب می کنم از محمود خوردبین و جعفر کاشانی و مهندس کلانی و دکتر زادمهر که این حرفها و توهین ها به پیشکسوت تیم را می بینند و واکنش نشان ندادند. مگر پرسپولیس برره است که به پیشکسوتش نظام دوبرره می گویند؟ این توهین به همه بزرگان پرسپولیس بود.خجالت آور است.

او در خصوص اینکه درخشان گفته مگر مربی بعدی گارانتی می دهد که موفق شود تصریح کرد: تو که گارانتی دادی به محض اینکه به نیمکت رسیدی همه ضمانت نامه ها و گارانتی ها را پاره کردی! مربی بعدی با تادو باید گارانتی بدهد؟

منافی با یادآوری اتفاقات قبلی گفت:یک موضوع را باید بگویم.دو روز بعد از برکناری علی دایی، سیاسی کادر فنی بدون علی دایی را دعوت کرد و در جلسه با ما گفت در تیمی که به علی دایی 7 هفته فرصت می دهم برای امثال درخشان یک جلسه تمرین هم زیاد است.من در مورد انتخاب او اشتباه کردم و این را بعد از انتخاب او متوجه شدم.اگر شماها حاضرید با کرانچار کار کنید چون کنار دایی بوده اید هوادار هم تنش ایجاد نمی کند و من فردا کرانچار را می آورم.ما گفتیم با دایی آمده و با او می رویم و اتفاقا افشین پیروانی گفت حالا که درخشان را آورده ای بگذار کارش را کند.سیاسی گفت او به من قول قهرمانی داده اما الان مطمئن هستم که اشتباه کرده ام.همه بچه ها هم شاهدند که این حرف‌ها را زد.

وی یادآور شد:این اقا می گوید در نقل و انتقالات مشکل داشتیم. باز خدا را شکر حسین هدایتی پول نقد داد تا این بهانه ها تمام شود. با پول های او رفتید تادو را آوردید.این بهانه ها کهنه و قدیمی شده .کسی هم آنها را نمی پذیرد.این دست و پا زدن ها هم بی فایده است. کسی که قبل از انتصابش با برانکو مذاکره کرده برنامه اش مشخص است.جالب است که این آقا راحت می گوید من به پرسپولیس برنامه دو ساله دادم و بلافاصله طاهری ادعایش را تکذیب کرد.تا کجا آدم باید شخصیت خودش را زیر سئوال ببرد؟

منافی در مورد اینکه خادم گفته انتخاب رحیمی اشتباه بود و او 14 میلیارد را اشتباه خرج کرد اظهار داشت:آقای خادم گفته رحیمی باید از بازیکنان تخفیف می گرفت.تیمی که نایب قهرمان شده و باید پاداش می گرفت از نظر خادم نباید پول خودش را هم می گرفت.او توقع داشته رحیمی به بازیکنان دروغ بگوید.چون رحیمی آدم صاف و صادقی بود و چون فوتبالی بود به درد نمی خورد اما آقایی که پول سه باشگاه را می دهد و تا حالا در کوچه شان هم فوتبال بازی نکرده مدیر لایقی است.وقتی این تفکر مدیران ماست باید هم استقلال و پرسپولیس ورشکسته باشند و کسی برای خریدشان نیاید.

او در پایان اظهار داشت:حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما ترجیح می دهم فعلا ادامه ندهم اما اگر این آقا بخواهد فرافکنی هایش علیه کادر سابق را ادامه دهد جوری جوابش را می دهم که تا یکسال تیتر اول روزنامه ها باشد.
منبع: فارس