۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

اظهارات مربی پس از باخت فرنگی‌کاران

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: از عملکرد کشتی‌گیران ایران در مصاف با آذربایجان راضی نیستم چرا که آن ها نتوانسته‌اند مقابل حریفان توانایی‌هایشان را نشان دهند.
کد خبر : ۲۲۸۱۹۰
صراط: احد پازاج درباره باخت سنگین تیم ملی کشتی فرنگی ایران مقابل آذربایجان در رقابت‌های جام جهانی اظهار کرد: قبول دارم که نتیجه خوبی نگرفتیم و از کار کشتی‌گیرانمان راضی نیستم چرا که آن‌ها در حد و اندازه خود ظاهر نشدند. البته ما تیم جوان و دگرگون شده‌ای را به این رقابت‌ها فرستادیم چرا که چهره‌های نامدارمان حاضر نشدند ما را در این رقابت‌ها همراهی کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: با توجه به غیبت چهره‌های نامدار سعی کردیم به جوانان بها بدهیم تا بتوانند با حضور در این رقابت‌ها و سرشاخ شدن با حریفان قدرتمند به تجربه خوبی دست یابند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند. از این که نتوانستیم مقابل حریف پیروز شویم بسیار ناراحتم. ما اعلام کرده بودیم می خواهیم از تمامی داشته‌هایمان استفاده کنیم ولی وقتی چهره‌ها حاضر نشدند تیم ایران را همراهی کنند دیگر چاره‌ای جز استفاده از جوانان نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از بیابانگر، اخلاقی، مهدی‌زاده و کریم فرد توقع داشتیم به راحتی حریفان آذری خود را شکست دهند اما نمی دانم چرا این گونه کشتی گرفتند و نتوانستند به خوبی توانایی‌هایشان را نشان دهند. متاسفانه عملکرد کشتی گیران آن طور که انتظار می رفت نبود. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در مجموع در شش مرحله اردو حضور داشتیم. کشتی گیرانمان از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار بودند اما به هر صورت باید به این جوانان اعتماد کرد تا در مسابقات مهم پشتوانه تیم ملی ایران باشند. نتیجه گیری در جام جهانی به عنوان یک رقابت درجه دو اهمیت زیادی برای کشورها ندارد.

پازاج درباره آذربایجان نیز گفت: آذربایجان با ترکیب خوب و کاملی پا به این رقابت‌ها گذاشت و از چهره‌های نامدار خود استفاده کرد. آن ها بسیار خوب کشتی گرفتند اما باید بگویم جوانان ما هم باید آن ها را شکست می‌دادند چرا که این شایسته کشتی گیران ما بود.
منبع: ایسنا