۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

شریعتمداری: دشمن هرگز غفلت نمی‌کند

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دشمن هرگز غفلت نمی‌کند و ما نیز هیچگاه نباید تصور کنیم که دشمنی غرب با ایران به پایان رسیده و به همین دلیل در پایان جنگ تحمیلی امام (ره) فرمودند که جنگ تمام نشده است.
کد خبر : ۲۲۸۲۵۱
صراط: حسین شریعتمداری در همایش زمانه ما، دشمنان ما و وظائف ما که امروز به میزبانی استان البرز برگزار شد،‌ طی سخنانی اظهار داشت: دین مبین اسلام دارای مختصاتی است که از سوی پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) ترسیم شده است.

وی تصریح کرد: اسلامی که به پرخوری مرفهان و انباشت ثروت سرمایه‌داران در کنار افزایش فقر محرومان جامعه تن بدهد، دیگر اسلام نیست.

این روزنامه‌نگار افزود: یکی از مهمترین اصول و آرمان‌های دین مبین اسلام مبارزه با ظالمان و برخورد با ظلم است و زمانی که یک نظام اسلامی در جامعه‌ای حاکم شده و به دنبال مبارزه با ظالم باشد، استکبار جهانی در برابر این نظام ایستادگی کرده و آن را متهم به دیکتاتوری می‌کنند.

شریعتمداری با بیان اینکه اختلاف بین نظام‌های اسلامی با نظام‌ سلطه و کشورهای استکباری یک اختلاف ماهوی است، گفت: این اختلاف تنها زمانی رفع می‌شود که یا حاکمیت اسلامی دست از اجرای احکام الهی بردارد و یا استکباری دست از خوی استکباری خود بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: این دشمنی هیچ گاه به پایان نمی‌رسد، چرا که اختلاف ما جدی و ماهیتی است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان بیان داشت: دشمن هرگز غفلت نمی‌کند و ما نیز هیچگاه نباید تصور کنیم که دشمنی غرب با ایران به پایان رسیده و به همین دلیل در پایان جنگ تحمیلی امام (ره) فرمودند که جنگ تمام نشده است.

شریعتمداری افزود: امروزه رویکرد غربی‌ها با کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران تفاوت کرده و از سیاست جنگ سخت به سیاست جنگ نرم روی آورده‌اند و می‌خواهند افکار خود را به ما تحمیل کنند.

وی اظهار داشت: در جنگ نرم دشمن تلاش می‌کند که ذهن ما را منحرف کرده و هر صدای مخالفی را سرکوب و ساکت کند.

شریعتمداری در پایان تصریح کرد: در چنین شرایطی باید بصیرت خود را حفظ و با آگاهی کامل توطئه‌ها و دسیسه‌های پشت پرده دشمنان را رصد کرده و  برای مقابله با این توطئه‌ها و تهاجم‌ها آمادگی داشته باشیم.
منبع: فارس