۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
معاون بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد:

خاندان هزارفامیل سودای براندازی داشتند

معاون سیاسی و تحلیل بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه قوه قضائیه به ملت نشان دهد آقازاده و غیرآقازاده برایش فرقی نمی‌کند، گفت: مطالبه جدی ملت صدور حکمی قاطع برای مهدی هاشمی است.
کد خبر : ۲۲۸۴۸۰
صراط: امید چوپانکاره معاون سیاسی و تحلیل بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با اشاره دادگاه رسیدگی به تخلفات مهدی هاشمی، گفت: خاندان هزار فامیل که در سال 88 سودای براندازی نظام داشتند، اینقدر زمینه را مناسب دیده‌اند که در کارنامه سیاه خود انواع فسادها و تخلفات را ثبت کرده‌اند.
 
وی افزود: پرونده مهدی هاشمی بسیار  پیچیده و سخت است هم به سبب اتهامات فساد اقتصادی و هم اتهامات سیاسی و امنیتی، لذا رسیدگی به پرونده این آقازاده آزمونی بسیار سخت و بزرگ برای قوه قضائیه است.
 
چوپانکاره با بیان اینکه قوه قضائیه به ملت نشان دهد آقازاده و غیر آقازاده برایش فرقی نمی‌کند، تصریح کرد: قوه قضائیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اهل تساهل و تسامح در زمینه برخورد با فساد نیست و این موضوع را بارها اثبات کرده‌است. این‌بار هم باید در اجرای عدالت همانند گذشته در رسیدگی به این پرونده نهایت دقت را به خرج دهد.
 
این فعال دانشجویی یادآور شد: مطالبه ملت شریف ایران رسیدگی سریع به پرونده دانه درشت‌ها به‌ویژه مهدی هاشمی است. در این مسیر قوه قضائیه حتما دچار فشار و تنگناهای سیاسی می‌شود اما باید بدون در نظر گرفتن این مسائل با اجرای قانون راه را بر مفسدان آقازاده ببندد و بهترین روش برای جلوگیری از وقوع چنین بی‌قانونی‌ها و فسادهای بزرگی برخورد قاطعانه قوه قضائیه است.
 
وی در خاتمه گفت: امیدواریم دادگاه مهدی هاشمی در مبارزه با فساد ذره‌ای تامل نکند و هرچه زودتر عدالت اجرا شود و مهدی هاشمی به سزای اعمالش برسد تا همه مجرمان دانه درشت بدانند در جمهوری اسلامی مصون نیستند و قانون بر این کشور حاکم است.
منبع: فارس