۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

هلاکت 90 قاچاقچی در 11 ماه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از هلاکت 90 قاچاقی مسلح طی 11 ماه سال جاری خبر داد و گفت: دو هزار باند مواد مخدر نیز در این مدت متلاشی شد.
کد خبر : ۲۲۸۵۲۰
صراط: سردار علی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه‌ همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور که صبح امروز شنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: در یازده ماه سال جاری 445 تن انواع مخدر در کشور کشف شده است که بیشترین کشفیات در مرزهای شرقی و حاشیه‌ شرقی و باقی در داخل کشور انجام شده است.
 
وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های سال جاری، مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی بود و در همین راستا 63 درصد افزایش عملیات‌های نیروی انتظامی را در امر مبارزه شاهد بودیم.
 
سردار مویدی از افزایش 3 درصدی درگیری با قاچاقیان مسلح مواد مخدر خبر داد و گفت: طی 11 ماهه سال جاری 90 قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال پیش 20 درصد رشد داشت.
 
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: آمار زخمی شدن قاچاقیان مسلح نیز رشد 6 درصدی داشته و 2 هزار باند مواد مخدر نیز توسط نیروی انتظامی با روش‌های هوشمند و اطلاعاتی متلاشی شد.
 
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال متاسفانه 8 تن از ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه‌ رفیع شهادت رسیدند.