۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
مديركل بودجه كيش هم بركنار شد

احكام عزل‌ و نصب‌ها در كيش از 40 نفر هم گذشت!

اين در حالي است كه عامري مديرعامل جديد كه يكي از مديران سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور و از دوستان نزديك حميد بقايي به شمار مي‌رود در روز معارفه خود اعلام مي‌كند كه تصميم دارد با تمام مديران سابق همكاري داشته باشد!
کد خبر : ۲۲۸۶۲
"صراط" - ادامه تغييرات روز به روز و دائمي در جزيره كيش كه پس از بركناري محبي مديرعامل سابق جزيره كيش كه به دليل امضا نكردن قرارداد تالارهاي بين‌المللي جزيره كيش و افشا كردن پروژه زمين‌خواري در اين جزيره از كار بركنار شده بود، در دو روز گذشته نيز ادامه يافت و مديركل برنامه‌ريزي،بودجه و فناوري سازمان منطقه آزاد كيش نيز كه از مديران با سابقه آن سازمان به شمار مي‌رفت به جمع بركنار شده‌ها پيوست!
به گزارش صراط نیوز از جزيره كيش، پس از بركناري حسيني (كه جز مديران و مطلعين جزيره كيش محسوب مي‌شود) از هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش و معاونت برنامه‌ريزي و هماهنگي امور مناطق آزاد، در پي مخالفت با سندسازي براي پروژه جنجالي تالارهاي بين‌المللي ايران-كيش و اطلاعات ذي‌قيمتي كه وي از زدو‌بندهاي اخير در جزيره كيش داشته است، روز گذشته نيز غلامرضا ابراهيمي مديركل برنامه‌ريزي، بودجه و فناوري اين جزيره که از دوستان وی بوده از كار بركنار شده و كاشف‌زاده از كارشناسان تحت نظر وي سرپرستی مديريت اين اداره كل مهم و كليدي اين سازمان را به عهده گرفته است که حتی کوچکترین تخصصی در رابطه با بودجه ریزی ندارد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و دانشجوی دوره کارشناسی ارشد رشته MBA می باشد .
اين در حالي است كه عامري مديرعامل جديد كه يكي از مديران سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور و از دوستان نزديك حميد بقايي به شمار مي‌رود و به همين دليل نيز بر صندلي رياست اين سازمان تكيه زده است، در روز معارفه خود اعلام مي‌كند كه تصميم دارد با تمام مديران سابق همكاري لازم را داشته تا از اين طريق بتواند جزيره را به سوي پيشرفت رهنمون سازد!
با اين حال، وي كه به همراه هيات مديره جديد خود يعني معيني، مسعودي، فعله‌گري،آقاباقری و ابوالحسني كه به دليل متخصص نبودن اين گروه در راس همه آنها نيز ابوالحسني قرار گرفته است، اين روزها بهترين روش را قلع و قمع همه جانبه مديران سابق جزيره مي‌دانند و بر همين اساس تا به امروز بيش از 40 حکم عزل و نصب در اين سازمان صادر گردیده است! اين موضوع تا آنجا جالب توجه به نظر مي‌رسد كه در جزيره كيش كه به عنوان يكي از مراكز پر رفت و آمد مديران در سطح كشور شناخته مي‌شود نيز اين امر بي‌سابقه مي‌باشد!
علاوه بر اين تنها شخصی که در رابطه با اطلاعات پروژه تالارهای کیش پس از محبی، حسینی و ابراهیمی باقیمانده است، معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش مجتبی بصیری می‌باشد که در صورت حذف او نيز کلیه مستندات به بایگانی‌ها خواهد پیوست.
لازم به ذكر است بسياري از كارشناسان علت اين امر را بحث مشاييزه و يكدست كردن جزيره كيش و در آينده نزديك ساير مناطق آزاد و در راس آنها قشم، به عنوان مراكز مهم اقتصادي- گردشگري مي‌دانند تا بتوانند از اين طريق بسياري از امور پنهان مورد نظر را از طريق اين مناطق آزاد به انجام برسانند.
در پايان بايد گفت با اين احوالات و اوضاع نابسامان جزيره كيش كه اين روزها در راس بسياري از اخبار قرار گرفته است بايد از رييس جمهور محترم پرسيد كه آيا اين روش كار كردن كه باعث مضحكه شدن دولت خدمتگذار اسلامي در اذهان مردم مي‌شود مورد تاييد ايشان نيز مي‌باشد يا اين خودسري‌ها كه بار بسيار منفي رسانه‌اي بر عليه دولت در پي دارد همچنان ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۵
۷
انقدر تهمت بزنيد تا تهمت دونتون پاره پوره شه............. عين فكتون كه جر خورده از بس چرند تحويل ملت داديد!!!
يا شما ملت رو احمق فرض كرديد يا اينكه خودتون انقدر ابله و نفهم تشريف داريد كه نمي فهميد داريد چرت و پرت تحويل ملت مي ديد......
يادتون نره كه با اين همه مزخرفاتي كه داريد هر روز دم مي كنيد و به خورد ملت مي ديد، اگه مش......... اينقدر كه مي گيد يك دهم شما كلفت بود و لابي داشت ، تا حالا اثري از سايتتون باقي نمونده بود......
اين شماهاييد كه وجودتون بستگي به اين اختلاف افكني ها داره وگرنه احمدي نژاد ميخشو خوب تو دل ملت كوبيده.....
يه چيز خوبي ديشب تو يكي از كامنت ها خوندم اونم اينه كه:
احمدي نژاد شايد به قول شما مدعي ها كثرت ولايت نداشته باشه ... اما تا حالا صد برابر شماها ولايتمداريشو ثابت كرده اما كو چشم بصير........
اللهم عجل لوليك الفرج............... انشاالله
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مهدي بهتر نيست ادب و نزاكت رو تووي اين فضاي مجازي رعايت كنيم و طبق واقعيات بحث كنيم ؟
درسته كه برخي واقعيتها بيان چندين باره ش سوزش آور و تلخه و باعث رنجش برخي (مثل شما) ميشه اما چه ميشه كرد ؟ مگه ميشه به بهانه زشتي و بدي انحراف ، اون رو بيان نكرد ؟ آخه با همين تكرارها هست كه ميشه چشم و گوش برخي هارو نسبت به انحراف باز كرد ؟
اگه ماهارو هم جزء ملت در نظر بگيري كه خيلي وقته امثال من ميخ كه نه ، اين سوزن پوسيده و زنگ زده ضد ولايت برخي هارو (مثل ها .... موسوي كروبي و منحرفين جديد) رو از دلمون كنديم و انداختيم دور ....
اينكه ميفرمايي احمدي نژاد صد برابر شماها ولايتمداريشو ثابت كرده اما كو چشم بصير........
همين الان كه بنده دارم اين مطالب رو تايپ ميكنم آقاي اح....... تمام قد در برابر ولايت قد علم كرده ،‌ شما اگه آدم ولايتمداري بودي بيشتر در عمق مساله دقت ميكردي و متوجه ميشدي شخصي بنام مش .... بر خلاف نظر حضرت آقا و به يك شكل دهن كجي واضح به نظر مقام عظماي ولايت ، توسط آقاي بقول شما ولايتمدار در مناصب مختلف دولتي منصوب ميشه و هر اختياري رو كه اح.... داره ، اونم داره !!‌ حالا اين كجاش ولايتمداريه آقاي چشم بصير ؟
غلام (جاده چالوس)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فكر كنم اين قاطعيت در عزل و نصبها خصوصاً در كيش اين بوده كه احتمالاً يكي از پايگاههاي اصلي ظهور !! تووي كيش هست و ميخواستن واسه ياران اصلي آقا ...... (حالا معلوم نيست كدوم اقا !!) هتل بسازن كه بعد از هر حمله اي كه انجام ميدن بيان اونجا سونا جكوزي و استخر .........!!!!!!!!
ارسلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفا مهدی حق داری باور نکنی، ولی اینکه آقا به احمدی نژاد فرمودند مش.............. رو معاون اول نکند هم تهمت بود؟ آیا از مخالفت آقا با برداشتن مصلحی هم خبر نداری؟ متاسفانه رییس جموری که بخاطر ولایی بودنش قبولش داشتیم در یک مسیر انحرافی و خطرناک افتاده و امیدواریم خدا او را از این مهلکه نجات دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۳
۰
مديرعامل غير قانوني پست بانك كه وابسته به جريان انحرافي است، نيز در جلسه معارفه عنوان كردند كه با همان مديران قبلي پست بانك كار خواهند كردند و حتي يك نفر خارج از پست بانك وارد بانك نخواهند كرد. كه از قضا كاملا برعكس عمل كردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۲
وقتی نظارت نباشد و دستگاههای نظارتی مثل مجلس ضعیف شده باشند و در عمل تنها بله قربان گو باشند این اتفاقات طبیعی است!
m
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۱
بی علت نیست جریان های منحرف اینقدر قدرت داشتند در دولت خصوصا کابینه ریاست جمهوری را اینقدر دوست دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۱
۵
کیش تا ما یاد داشتیم می گفتند ارث پدری فرزند ها............. است.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۴
۰
وقتی یک بچه پولدار ر30 ساله را با گرفتن برخی امتیازات چشمگیر مدیر عامل کیش میکنند بیشتر از این چه انتظار دارید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۶
۰
من از همکاران این دو بزرگوار در یکی از مناطق آزاد می باشم واقعا جای تاسف دارد و باید از آقای بق........... گله کرد چون هم آقای دکتر حسینی از افراد توانمد بود و هم آقای ابراهیمی که سالها در کیش خدمت میکند و در امر بودجه ریزی صاحب نظر می باشد . امید است که آقای مهندس بق.......... دستور ویژه جهت بررسی این موضوع بدهد و نشان دهد که به همه چیز تسلط دارد و اجازه نمیدهد که حقی از کسی پایمال نمی شود .
جهرم زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۵
بايد افراد با اخلاق (منظورم لزوما اعتقادات ديني نيست)با اخلاق با اخلاق در صدر مسوليتهاي اداري بنشينند كساني كه چشمشان به دنبال ناموس مردم نباشد در واقع پاك بودن چشم يكي از مهمترين اثرات اخلاق در مردان است ، آقاي اب... كه چشم كه چه عرض كنم......
خداوند منان جاي حق نشسته است
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
این آقا عامری ............ ، ...............ترین آدمی که تا حالا دیدم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
وقتی یه خانم .... تو سیستم عامری میشه مدیر دیگه !!!