۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

دیدار عباس با پادشاه عربستان +تصاویر

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به کمک مالی عربستان برای تامین بودجه تشکیلات خودگردان امیدوار است امروز با پادشاه این کشور دیدار کرد
کد خبر : ۲۲۹۱۷۰
صراط: «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه با ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

عباس در دیدار امروز دوشنبه با ملک سلمان و مقرن بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد در قصر پادشاهی در ریاض ـ پایتخت عربستان ـ آخرین تحولات مهم منطقه و اوضاع جاری در اراضی اشغالی را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی همچنین حمایت‌های عربستان سعودی از مساله فلسطین و همبستگی ملت و دولت عربستان با ملت فلسطین را مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

از سوی دیگر، پادشاه عربستان نیز ضمن تاکید بر مواضع ثابت کشورش در حمایت از مساله فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل خویش به پایتختی قدس شریف و تحقق صلح و سازش عادلانه، از جامعه بین الملل خواست به مسئولیت‌های خود در حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوزات و جنایت‌های روزافزون دشمن صهیونیستی عمل کند.

ادامه خودداری رژیم صهیونیستی از پرداخت سهم مالیات تشکیلات خودگردان، این تشکیلات را برای تامین بودجه خود و پرداخت حقوق کارکنانش با مشکل جدی روبرو کرده است. محمود عباس به کمک مالی عربستان برای تامین بودجه تشکیلات خودگردان امیدوار است.


منبع: ابنا