۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷

تساوی یک نیمه ای پرسپولیس برابر لخویا

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و لخویا قطر در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
کد خبر : ۲۲۹۴۱۸
صراط: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و لخویای قطر از ساعت 18:30 امروز سه شنبه در گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری (کاپیتان)، احمد نورالهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرناندو گابریل و مهدی طارمی به میدان رفت و در شروع بازی دو موقعیت نصفه و نیمه توسط عالیشاه و گابریل ایجاد کرد تا خودی نشان دهد.

در دقیقه 19 بازی تیم پرسپولیس تا یک قدمی گل پیش رفت. گابریل در یک رفت و برگشت صاحب توپ شد و در حالی که دروازه‌بان حریف را پیش روی خود می‌دید توپ را به زاویه مخالف زد اما ضربه او دقت لازم را نداشت تا یک موقعیت مسلم گلزنی از دست برود.

در ادامه این بازی تیم پرسپولیس بازی نسبتا خوب خود را ادامه داد و در مقابل هم تیم لخویا سعی داشت در ضد حملات روی حرکات سباستیان سوریا خطر ایجاد کند. سوریا در دقیقه 38 بازی یک ضربه سر سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که سوشا مکانی به راحتی آن را مهار کرد.

در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا بازیکن بدون آنکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند راهی رختکن شوند.

منبع: مهر