۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

درخشان: پیامی برای منتقدانم ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر لخویا گفت: نمایش خوبی برابر حریف قطری داشتیم با اقتدار به پیروزی رسیدیم.
کد خبر : ۲۲۹۴۳۱
صراط:حمید درخشان پس از پیروزی 3 بر صفر سه شنبه شب تیمش برابر لخویا قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم با تیمی بازی کردیم که باید اسمش را بگذاریم دارا و ندار. تیمی که میلیون ها دلار به بازیکنانش داده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باید از همه بازیکنانم تشکر کنم. دست همه آنها را می بوسم. با اینکه در هفته های اخیر مشکلات زیادی داشتند اما با تمام وجودشان تلاش کردند. بازهم می گویم که به این بازیکنان افتخار می کنم. ما خوب بازی کردیم و با اقتدار برنده شدیم. گل های ما هم از روی برنامه بود.

درخشان در مورد حضور پیشکسوتان باشگاه در ورزشگاه آزادی گفت: جا دارد از همه بزرگان پرسپولیس تشکر کنم که با حضورشان دلگرمی خوبی به ما دادند. تشکر هم دارم از مهدوی کیا، کریمی و بزیک که قبل از بازی آمدند به رختکن به بازیکنان دلگرمی دادم. ضمن اینکه از هواداران هم تشکر می کنم که در این سرما به ورزشگاه آمدند و خوشحالم که توانستیم امشب آنها را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: تیم هایی که در لیگ برتر مقابل ما قرار می گیرند می خواهند فقط یک امتیاز بگیرند و همین امر ما را به چالش می کشد اما لخویا جلوی ما فوتبال بازی کرد و ما توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و به گل برسیم. تیمی که مقابل ما فوتبال بازی کرد گرفتار تاکتیک ما شد. گل هایی هم که زدیم اتفاقی نبود و روی برنامه به ثمر رسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی افتاد که نیمه دوم تیمش بهتر شد گفت: ما در دیدار برابر صبا هم این روال را داشتیم. اما این از مزیت های تیم ما است که بازیکنانمان بدن های آماده ای دارند. ما در بین دو نیمه می دانستیم باید به بازیکنان چه مواردی را گوشزد کنیم. بازیکنان هم دستورات ما را به خوبی اجرا کردند.

حمید درخشان در پاسخ به این پرسش که بعد از این پیروزی چه پیغامی برای منتقدانتان دارید گفت: من زاما برای جامعه فوتبال این پیام را دارم که صبور باشند و به یک مربی اجازه بدهند تا برنامه هایش را در تیم پیاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من هفته قبل خیلی تحت فشار بودم. هر روز یکی را به عنوان جایگزین من معرفی می کردند. این خیلی سخت است برای یک مربی که بتواند تمرکزش را حفظ کند. اما من جان سخت بودم و پوست کلفت که توانستم این فشارها را تحمل کنم. از خدا تشکر می‌کنم که با این فشارها توانستیم به یک پیروزی برسیم و خوب بازی کنیم.

منبع: مهر